لینک‌های قابلیت دسترسی

logo-print
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ تهران ۰۸:۱۷ - ۳ دسامبر ۲۰۱۶

درباره تكذيب خبر راديو آزادي در خبرگزاري ايران


عليرضا طاهري

«ايرنا» خبر رسانه هاي گروهي جهان از جمله رويتر و راديو آزادي را درباره سرمايه گذاري شركت نفتي «اني» ايتاليا تكذيب كرده است. احمد رأفت كه گزارش او براي ما به نقل از يكي از مسئولان «اني» تكذيب شده، قضيه را روشن مي كند.
XS
SM
MD
LG