لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۳۴

افشین قطبی دستیاران هلندی خود را معرفی کرد


افشین قطبی
افشین قطبی

پيت بيوتر و ابه‌کنوپ، دو مربی هلندی که سابقه کار در تيم آژاکس آمستردام را دارند از جمله دستياران افشين قطبی در تيم ملی خواهند بود.


به گزارش خبرگزاری نيمه رسمی دانشجويان ايران، ايسنا، افشين قطبی در نخستين نشست خبری خود پس از انتخابش به عنوان سرمربی تيم ملی فوتبال ايران، همچنين از پرويز کماسی به عنوان مربی بدنساز، مرتضی محصص به عنوان آناليزور و جان لنگدون، فيزيوتراپ در تيم ملی ايران ياد کرد.

بيوتر سابقه کار در آژاکس را دارد و يکی از مربيان هلند در جام ملت‌های اروپا ۱۹۸۸ بوده است.

سرمربی تيم ملی فوتبال در پاسخ به سئوال خبرنگار رسمی جمهوری اسلامی، ايرنا، مبنی بر همکاری با روته مولر دستيار دايی در تيم ملی،گفت: «ما می خواهيم فضای جديدی را در تيم ملی ايجاد کنيم و قصد دارم از همکاران خودم استفاده کنم. البته روته مولر يک مربی بسيار بزرگ و حرفه است اما در کادر جديد من، جايی ندارد.»

آقای قطبی افزود: « قبل از ديدار با کره شمالی دو ديدار تدارکاتی خواهيم داشت و سپس با تيم ملی چين در اين کشور بازی می کنيم و قصد داريم با يکی از باشگاه های چين نيز ديداری داشته باشيم.»

به گزارش ايرنا، آقای قطبی به خبرنگاران گفت که «بازی با کره و امارات برای ما تفاوتی ندارد چون ما به سه امتياز هر کدام از اين ديدارها نياز داريم.»


افشين قطبی، سرمربی پيشين پرسپوليس، پس از استعفای محمد مايلی کهن، جانشين ۱۵ روزه علی دايی، برای سه مسابقه باقی مانده ايران با تيم های ملی کره شمالی در پيونگ يانگ، امارات در تهران و کره جنوبی در سئول انتخاب شد.

افشين قطبی در ادامه نشست خبری خود در فدراسيون فوتبال، اظهار داشت: «من با تمام مخالفانم با احترام برخورد می کنم و معتقدم هر کسی نظر و عقيده خود را دارد و آنقدر پوستم کلفت شده است که در مقابل اين مسائل تمرکز خود را از دست ندهم.»

آقای قطبی در مورد علی دايی، سرمربی سابق تيم ملی فوتبال ايران گفت: «چارچوب جديدی در فوتبال ايران به وجود آورد که به سادگی نمی توان از آن گذشت.»

XS
SM
MD
LG