لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۴۳

توقف سپاهان در اصفهان؛ شکست مس در عربستان


دومين هفته رقابتهای گروهی ليگ قهرمانان فوتبال آسيا بدون پيروزی برای تیم های ایرانی به پايان رسيد و پس از تساوی بدون گل استقلال با الجزيره امارات در تهران و تساوی دو بر دو ذوب آهن با الاتحاد در عربستان، سپاهان در اصفهان با العين امارات صفر بر صفر کرد و مس کرمان در خانه الهلال عربستان سه بر يک باخت.

سپاهان در حضور حدود هشت هزار تماشاگر در فولاد شهر اصفهان هرچه زد به در بسته خورد و غيبت عماد محمد رضا، مهاجم گلزن عراقی اش را کاملا حس کرد. با مصدوميت عماد رضا و بازی پرانتقاد ابراهيم توره و احسان حاج صفی، سپاهان در کار تمام کنندگی بسيار ضعيف نشان داد.

اين ضعف تا آن جا بود که العين در نيمه نخست چند بار تا آستانه گلزنی هم پيش رفت. در روزی که خط دفاعی سپاهان بهتر از ساير خطوط نشان داد، سپاهان در نيمه دوم سرتر از العين بود و در پايان ناکام در برابر دروازه بان ملی پوش اماراتی بود.

با پيروزی سه بر يک الشباب در خانه تيم پاختاکور تاشکند، تيم سعودی با چهار امتياز پيشتاز گروه سوم شد. تيم ازبک با سه امتياز دو هفته ديگر ميزبان تيم دو امتيازی سپاهان است و العين يک امتياز دارد.

سپاهان با اين ترکيب با العين بازی کرد: مهدی رحمتی، هادی عقيلی (کاپيتان)، جلال حسينی، محسن بنگر، مهدی کريميان (از دقيقه ۸۶ حسين پاپی)، احمد جمشيديان، آرماندو( از نيمه دوم مهدی جعفرپور)، احسان حاج صفی، شاهين خيری، علی مولايی (از نيمه دوم محرم نويدکيا) و ابراهيم توره سرمربی: امير قلعه‌نويی.

شکست مس

در آخرين مسابقه تيم هماهنگ و قدرتمند الهلال عربستان سعودی در خانه اش با برتری سه بر يک بر تيم مس کرمان نخستين شکست برای تيمهای ايرانی، و اولين پيروزی برای تيمهای سعودی در خانه را ثبت کرد.

ضمن آن که الهلال يک ضربه پنالتی و فرصتهای گل بسيار را هدر داد، در يک شروع توفانی در دقيقه های چهار و ۱۴ توسط کريستيان ويلهمسون سوئدی و عثامه حساوی دو بر صفر پيش افتاد. در دقيقه ۸۱ ياسر القحطانی نتيجه را سه بر صفر کرد تا سرانجام مس در آخرين و سومين وقت تلف شده با فرار و گل علی سامره مزد بازی بهتر خود نسبت به نيمه نخست را بگيرد.

الهلال با شش امتياز صعود خود را مسجل نشان می دهد. مس سه امتيازی بايد در مسابقه سوم در زمين تيم السد قطر در صد بخت صعود خود را نشان دهد. السد در خانه تيم الاهلی امارات پنج بر صفر پيروز شد
XS
SM
MD
LG