لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۲۵

چشم انداز دور دوم سفرهای استانی احمدی نژاد


Iran -- President Mahmud Ahmadinejad at a public meeting in the southwestern city of Susangerd, 02Jan2007
Iran -- President Mahmud Ahmadinejad at a public meeting in the southwestern city of Susangerd, 02Jan2007

(لطفا هنگام نوشتن نظر خود، حتما قوانین انتشار نظرات را که در ستون سمت چپ دیده می شوند، رعایت کنید.)

محمود احمدی نژاد، رييس جمهوری اسلامی ايران قرار است که دور دوم سفرهای استانی خود را به شهرهای ايران آغاز کند.

محمود احمدی نژاد در زمان تبليغات انتخابات رياست جمهوری در سال ۱۳۸۴ وعده داده بود که با سفر به شهرها و استان های ايران از نزديک با مردم ارتباط برقرار کرده و با مشکلات و مسائل آنها آشنا شود.

وی در دو سال گذشته به همه استان های ايران سفر کرد و قول های زيادی مبنی بر اجرای طرح های عمرانی و بهبود وضعيت معيشت مردم به آنها داد.

منتقدين دولت آقای احمدی نژاد می گويند که بسياری از وعده های اعلام شده توسط وی عملی نشده است و اين امر نارضايتی مردم را برانگيخته است. اين منتقدين در عين حال انجام اين سفرها را « تبليغاتی» دانسته که با رويکرد جمع آوری آراء برای او صورت می گيرد.

اما وی و همقطاران رييس جمهوری اين اتهامات را رد کرده و از اجرايی شدن بسياری از وعده ها خبر داده اند. اين در حالی است که آقای احمدی نژاد در هفته اخير گفته که قرار است «نامه ای محرمانه» به استانداران ارسال شود که در آنها اسامی مديران ضعيف ذکر شده و آنها بايد بلافاصله از سوی نمايندگان دولت در استان ها برکنار شوند.

به نظر صاحبنظران اين اقدام دولت، نشانه های از عملی نشدن وعده های استانی رييس جمهوری ايران و در نتيجه قربانی کردن مديران برای پنهان کردن شکست سفرهای استانی محمود احمدی نژاد می دانند. برخی ديگر از افراد نزديک به دولت، از اين اقدام به عنوان «برخورد با مديران ناکارآمد» نام برده اند.

شما فکر می کنيد که سفرهای استانی رييس جمهوری ايران تا چه اندازه موفقيت آميز بوده و ارسال نامه محمود احمدی نژاد به استانداران برای برکناری برخی از مديران استانی را چگونه ارزيابی می کنيد؟

لطفا نظراتتان را با توجه به قوانين انتشار نظرات که در ستون سمت چپ می بينيد برای ما بنويسيد تا در همين صفحه منتشر شوند. (نظراتی که هر یک از این قوانین را رعایت نکرده باشند، منتشر نخواهند شد.)

شما همچنین می توانید با شماره تلفن پیامگیر رادیو فردا تماس بگیرید و نظرات خود را درباره این موضوع بیان کنید تا صدای شما از رادیو فردا پخش شود. شماره تلفن پیامگیر رادیو فردا این است: 00420221124113

XS
SM
MD
LG