لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۰۴

حمله منصور ارضی به مشایی؛ «یهودی امت را پنهان کرده‌اند»


منصور ارضی مداح سر‌شناس در شب نوزدهم ماه رمضان به شدت به اسفندیار رحیم مشایی حمله کرده و او را «یهودی امت» خوانده که هم اکنون پنهانش کرده‌اند.

وبسایت‌های موافق و مخالف دولت متن سخنان منصور ارضی در مسجد ارگ تهران را منتشر کرده و دو روزنامه اعتماد و روزگار نیز تیتر یک خود را به گفته‌های حاج منصور ارضی اختصاص داده‌اند.

تیتر یک روزنامه روزگار «هر کس مشایی را بکشد پولش را من می‌دهم» است و اعتماد نیز تیر زده، «سخنان حاج منصور ارضی درباره حذف مشایی... پولش را من می‌دهم.»

سایت ابصار نیوز نزدیک به دولت، «متن» سخنرانی منصور ارضی را در شب نوزده ماه رمضان (جمعه شب) را منتشر کرده است.

برپایه این گزارش این مداح سر‌شناس با حمله دوباره به رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد گفته است: «فعلا قایمش کردن، پیداش کنن بچه‌ها می‌کشنش. فعلا تو هزاران حصار قرار گرفته این یهودی امت. گفتم هر کی بکشتش پولشو من می‌دم. خدا شاهده نه اینکه حالا مثلا بگم. چون اینا خطرناکن، اینا بیان روی کار نمی‌دونی با دین جوونا چه کار می‌کنن، ببین فحشا، منکرات، اینترنت همه هست.»

سایت عماریون که از سایت‌های مخالف دولت است نیز این سخنرانی را منتشر کرده اما در آن اشاره‌ای به این بخش از سخنان منتسب به منصور ارضی (تهدید به کشتن مشایی) نکرده است.

با این حال وبسایت هواداران منصور ارضی این بخش را سه نقطه گذاشته است.

حاج منصور ارضی که بار‌ها در حضور آیت الله خامنه‌ای مداحی کرده، پیش از این هم حملات تندی به دولت و به ویژه به اسفندیار رحیم مشایی کرده بود، اما مطالبی که هم اکنون به نقل از وی منتشر شده، یکی از شدید‌ترین تهدیدها علیه مشایی است.

منصور ارضی در بخش دیگری از سخنان خود گفته است: «همان کاری که شاه انجام داد اینها هم می‌خواهند انجام دهند، پول جمع می‌کنند برای مقاصد خودشان؛ اینها دارند برای دو سال دیگر برای ریاست جمهوری کار می‌کنند، تا رای اراذل و اوباش را جمع کنند و این آرزو را به گور می‌برند.»

دفتر محمود احمدی نژاد پیش از این از منصور ارضی شکایت کرده بود.
XS
SM
MD
LG