لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۱۴

موسوی و رهنورد: رای ندادیم


سایت‌ کلمه از ملاقات کوتاه دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با پدر و مادرشان خبر داده است؛ در این دیدار میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به دختران خود گفته‌اند که رای نداده‌اند و از «همگان» خواسته‌اند که صبر پیشه کنند.

به گزارش وب‌سایت کلمه، پس از این دیدار که با حضور ماموران امنیتی و تنها برای دومین بار در یک سال گذشته صورت گرفته، دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، روحیه پدر و مادر خود را «بسیار عالی» توصیف کرده و گفته‌اند که آنها از «سلامت کامل» برخوردارند.

برپایه این گزارش این دیدار در منزل یکی از دختران میرحسین موسوی انجام شده است.

کلمه می‌افزاید با این که امکان گفت‌وگوی آزاد میان اعضای خانواده موسوی وجود نداشته با این حال، میرحسین گفته است که در انتخابات شرکت نکرده و رای نداده است.

برپایه این گزارش، میرحسین موسوی در گفت‌وگو با دختران خود «همگان را به صبر و گذشت» دعوت کرده و همچنان بر ایستادگی بر مواضع خود تاکید کرده است.

کلمه می‌افزاید میرحسین موسوی با وجود محدودیت در اطلاع‌رسانی در جریان مسائل کشور بوده است.

زهرا رهنورد هم در این ملاقات به دختران خود گفته است که دعا کنید که آنها بتوانند مصداقی ‌از آیه‌ای از قرآن (سوره فصلت) باشند که مومنان را به صبر دعوت کرده است.

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، بیش از ۳۷۰ روز است که در حبس خانگی قرار دارند.

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در حالی گفته‌اند که در انتخابات رای نداده‌اند که محمد خاتمی، با انتقادات وسیعی مواجه است که چرا در انتخابات رای داده است.

انتخاباتی که محمد خاتمی، خود پیش از آن گفته بود شرایط مشارکت در آن فراهم نشده است.
XS
SM
MD
LG