لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۴۹

پایان شمارش آرا؛ پیروزی قاطع روحانی

ستاد انتخابات کشور، همچنان در حال اعلام گام به گام نتایج انتخابات است و بر اساس نتایج اعلام شده، حسن روحانی همچنان با اختلافی قابل توجه پیشتاز است. رادیو فردا می‌کوشد، به طور لحظه به لحظه شما را در جریان اعلام نتایج آرا بگذارد.

۱۹:۴۳ ۲۵.۳.۱۳۹۲
پیام محمدرضا عارف: «امروز افتخار می‌کنم در کنار شما و همراه با شما حماسه‌ای خلق کردیم که فارغ از هرگونه نگاه خاص سیاسی، پیروز مطلق آن، ایران و ایرانی است.»
۱۹:۳۳ ۲۵.۳.۱۳۹۲
حسین علایی، موسس و فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در زمان جنگ: «مردم در انتخاب خود نشان داده‌اند که سیاست خارجی کشور در ۸ سال گذشته را نپسندیده‌اند. سیاستی که منجر به تصویب ۴ قطعنامه تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران شد که در دوران جنگ تحمیلی هم سابقه نداشت.» حسین علایی در خبرآنلاین نوشته است: «انتخابات نشان داد که ناراحتی مردم از عدم احراز صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب اقبال بیشتر به کاندیدای مورد حمایت ایشان و سایر آسیب‌دیدگان پس از رخدادهای انتخابات پیشین شد.»
۱۹:۲۸ ۲۵.۳.۱۳۹۲
هنوز رقبای حسن روحانی پیروزی احتمالی وی در انتخابات را تبریک نگفته‌اند.
۱۹:۲۶ ۲۵.۳.۱۳۹۲
کسب ۵۱ درصد آرا از سوی روحانی؛ قالیباف ۱۵.۸ درصد
۱۹:۲۲ ۲۵.۳.۱۳۹۲
اختلاف رای روحانی و قالیباف به ۱۱ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۶۲۹ رای رسید.
۱۹:۱۶ ۲۵.۳.۱۳۹۲
مجموع کل آرای شمارش شده ۳۲ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۶۲۱ ؛ آرای صحیح ۳۱ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۸۶۵؛ حسن روحانی ۱۶ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۲۸۱ ؛ محمدباقر قالیباف پنج میلیون و ۷۳ هزار و ۶۵۲؛ سعید جلیلی سه میلیون و ۶۶۵ هزار و ۲۳۴ ؛ محسن رضایی سه میلیون و ۵۹۳ هزار و ۵۰۷؛ علی‌اکبر ولایتی یک میلیون و ۹۶۹ هزار و ۳۵۱؛ سید محمد غرضی ۳۹۱ هزار و ۸۹۴ رای.
۱۸:۰۱ ۲۵.۳.۱۳۹۲
مصطفی تاجزاده از اوین: «در مورد این انتخابات حرف‌ها و تحلیل‌های زیادی دارم که در آینده خواهم نوشت و بیان خواهم کرد که مردم پس از ۴ سال تحمل همه‌گونه توهین و فحاشی و دروغ و تهمت چگونه کار کرد کارستان. تازه این "تیم امید" ما بود نه "تیم ملی" (با حضور خاتمی - هاشمی). طبیعتاً روحانی رئیس جمهور که بشود می‌رود سراغ تشکیل کابینه وحدت ملی و کار سخت‌تر را آقایان هاشمی و خاتمی دارند که باید جوان‌ها را دریابند و مسئولیت این دو بزرگوار هیچ کمتر از روحانی نیست.»
۱۷:۳۹ ۲۵.۳.۱۳۹۲
اختلاف روحانی و قالیباف به ۹ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۱۵۴ را رسید. روحانی ۵۰.۸ درصد از کل آرا را تاکنون کسب کرده است. شهر قم نیز به روحانی رای داده است.
۱۷:۳۷ ۲۵.۳.۱۳۹۲
حسن روحانی ۵۰.۸ درصد از کل آرا را تاکنون به خود اختصاص داده است.
۱۷:۳۳ ۲۵.۳.۱۳۹۲
کل آراء: ‌۲۷ میلیون و ۵۹۴ هزار ۷۱۹ ؛ آراء صحیح ۲۶ میلیون و ۶۸۲ هزار و ۸۴ ؛ حسن روحانی ۱۴ میلیون و ۲۰ هزار و ۱۳۹ ؛ محمدباقر قالیباف: چهار میلیون ۳۶۹ هزار و ۹۸۵ ؛ سعید جلیلی سه میلیون و ۱۶۳ هزار و ۲۱۱ ؛ محسن رضایی‌ سه میلیون و ۱۲۹ هزار و ۴۴۴ ؛ علی‌اکبر ولایتی یک میلیون و ۶۷۳ هزار و ۲۰۰ ؛ محمد غرضی ۳۲۶ و ۱۰۵ رای.

بیشتر

XS
SM
MD
LG