لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۳۱

لحظه به لحظه با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

رقابت‌های جام جهانی فوتبال همچنان ادامه دارد و برزیل تا ۲۲ تیرماه همچنان در تب و تاب فوتبال قرار دارد. تا پایان رقابت‌ها با گزارش همزمان رادیو فردا همراه باشید.

۱۹:۱۱ ۳۱.۳.۱۳۹۳
با سلام. تا پایان جام جهانی، لحظه به لحظه همراهتان هستیم. با آخرین رویدادها، نتایج، حاشیه ها و هر آنچه که به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ارتباط دارد.
۱۹:۱۸ ۳۱.۳.۱۳۹۳
گوی گوچه‌آ دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۹۰ که هم اکنون تحلیلگر جام جهانی در رسانه های آرژانتین به خبرگزاری ایسنا گفته: ایران شانسی در برابر ما نخواهد داشت.

او که در جام ۹۰ در فینال؛ جهت پنالتی آندریاس برمه را به درستی تشخیص داد اما توپ وارد دروازه شد تا آرژانتین نایب قهرمان شود، در ادامه گفت: ما از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم و برای بازی امشب شانسی برای ایران نمی‌بینم.
۱۹:۲۷ ۳۱.۳.۱۳۹۳
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با سایت «فیفا» اعلام کرد از تقابل با لیونل مسی نمی‌ترسد.
علیرضا حقیقی ۲۶ ساله با یادآوری تجربیاتش از حضور در فوتبال اروپا تاکید کرد: مربی من احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان بزرگ ایران در جام جهانی 1998 بوده. همچنین از نصحیت‌های ناصر حجازی دروازه‌بان بزرگ و فقید ایرانی بهره‌مند بوده ام.
۱۹:۳۰ ۳۱.۳.۱۳۹۳
تیم ملی راهی ورزشگاه شد
تیم ملی ایران در میان هیاهوی هوادارانش هتل بیزینس اینترنشنال بلوهوریزونته را ترک کرد. هنگام خروج تیم ملی از هتل، تعدادی از هواداران تیم ملی نیز حضور داشتند و بازیکنان را تشویق کردند.
پیش بینی شده امروز حدود ۵ هزار نفر ایرانی در ورزشگاه حاضر شوند.
۱۹:۳۴ ۳۱.۳.۱۳۹۳
مارادونا در ورزشگاه
دیه‌گو مارادونا که در طول جام جهانی ۲۰۱۴ مفسر تلویزیون آرژانتین و ونزوئلاست، برای تماشای بازی ایران در برابر آرژانتین به ورزشگاه رفته.
او به خاطر بروز مشکلاتی نتوانست بازی اول تیمش مقابل بوسنی را در ورزشگاه تماشا کند. مارادونا انتقاد تندی را در همین زمینه مطرح کرد که توضیح فیفا را هم در پی داشت.
پله اسطوره فوتبال برزیل هم در ترافیک گیر کرده و بازی تیمش را از رادیوی اتومبیل گوش کرده بود!
۱۹:۳۹ ۳۱.۳.۱۳۹۳
۱۱ مرد ایران معرفی شدند
علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، پژمان منتظری، مسعود شجاعی ، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، رضا قوچان نژاد، امیرحسین صادقی و اشکان دژاگه یازده بازیکن اصلی کی‌روش برای بازی با آرژانتین هستند.
اگر این ترکیب که خبرنگاران حاضر در ورزشگاه اعلام کرده اند صحت داشته باشد، به جای حیدری، مسعود شجاعی از ابتدا در سمت راست خط میانی بازی خواهد کرد.
۱۹:۴۷ ۳۱.۳.۱۳۹۳
کمبود پیراهن برای هواداران تیم ملی
عدادی از هواداران ایران که برای تشویق به برزیل آمده اند، در بیرون از ورزشگاه مینیه‌ رائو شهر بلوهوریزنته با مشکل تهیه پیراهن مواجه شده‌اند.
این در حالی است که گفته می‌شد بیش از ۳۰ هزار پیراهن تیم ملی برای هواداران به برزیل آورده شده اما خبرنگاران ایرانی می گویند این آمار واقعی نیست و به خیلی‌ از هواداران، پیراهن نرسیده. همین مشکل در جام جهانی ۲۰۰۶ هم وجود داشت.
۲۰:۱۴ ۳۱.۳.۱۳۹۳
ترکیب آرژانتین: یک مدافع کمتر، یک مهاجم بیشتر
فهرست یازده مرد اصلی آلبی سلسته برای بازی با ایران اعلام شد. این تیم نسبت به بازی قبلی تغییر تاکتیک داده و با همان روشی بازی خواهد کرد که لیونل مسی از آلخاندرو سابلا سرمربی راه راه پوشان خواسته بود.
هوگو کامپانرو مدافع مرکزی مجرب آرژانتین روی نیمکت خواهد نشست تا گونزالو هیگواین در خط حمله از ابتدا بازی کند.
سرجیو رومرو، ایزه کوئیل گارای، پابلو زابالتا،‌ آنخل دی‌ماریا، لیونل مسی، خاویر ماسکرانو، مارکوس روخو، فدریکو فرناندز، سرجیو آگوئرو و گونزالو هیگواین مقابل ایران به زمین می آیند.
۲۰:۳۰ ۳۱.۳.۱۳۹۳
بازی در هوایی مطلوب و آفتابی برگزار می شود. داوری مسابقه به عهده میلوراد مازیچ از صربستان است. کثریت تماشاگران حاضر در ورزشگاه، لباس آرژانتین را به تن دارند.
نکونام با زبان اسپانیولی خوش و بش مراسم معارفه را با لیونل مسی انجام داد.
۲۰:۳۵ ۳۱.۳.۱۳۹۳
اولین موقعیت بازی، ارسال ضربه ایستگاهی توسط دژاگه و ضربه سر سیدجلال حسینی که از کنار دروازه بیرون رفت. این ضربه در پی خطای هند زابالتا نصیب ایران شده بود.

بیشتر

XS
SM
MD
LG