لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۴۳

خداحافظی کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران


پس از پایان بازی تیم های فوتبال ایران و بوسنی در مرحله گروهی مسابقه های جام جهانی فوتبال و حذف دو کشور از گردونه جام جهانی، کارلوس کی‌روش مربی خبرساز این روزهای فوتبال ایران با تیم ملی فوتبال و اعضای کادر فنی در رختکن خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری ها، آقای کی‌روش چهارشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی نیز گفت که با اینکه ایران و ایرانی ها برای همیشه در قلبش جا دارند، اما احتمال مربیگری اش در ایران کم است.

سرمربی تیم فوتبال ایران که مدت هاست صحبت از ماندن یا رفتنش از فوتبال مطرح شده، در نشست خبری پس از دیدار برابر بوسنی اعلام کرد در ماه های گذشته منتظر پاسخ پیشنهادش از سوی ایرانی ها بوده، اما هیچ پاسخی دریافت نکرده است.

او با تبریک به تیم ملی فوتبال بوسنی که توانست تیم ایران را شکست دهد، گفت که بازیکنان ایران هم با اینکه خسته بودند ۹۰ دقیقه جنگیدند و من به این بازیکنان افتخار می کنم.

آقای کی‌روش ادامه داد درست است که به پیروزی نرسیدیم اما در هر سه بازی نمایش خوبی داشتیم. ما می خواستیم به جام جهانی بیاییم که آمدیم.

به گفته او هدف ایران این بود که به جهانیان نشان دهد، باید فوتبال ایران را جدی بگیرند و حالا نظر جهانیان در مورد فوتبال ایران فرق می کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد جدایی اش از این تیم گفت: من در یازده ماه اخیر گفته بودم که هواداران ایرانی را از صمیم قلب دوست دارم. نشان دادم که آماده تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران هستم اما من هیچ پیشنهاد منسجمی برای من نیامد.

صبح چهارشنبه چهارم تیرماه ۹۳ محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ایران در حاشیه نشست هیات دولت، گفته بود که هیچ مخالفتی با تمدید قرار داد کیروش وجود ندارد ولی او باید به برخی تعهدات و مسایل پابند باشد.

در همین حال علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایران روز پنجشنبه،‌ به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت که آخرین تصمیم درباره کی روش را در ایران خواهد گرفت. او گفته که اگر بتواند حتما قرارداد کیروش را تمدید خواهد کرد، ولی این کار باید با حضور کارلوس کیروش در ایران انجام بگیرد.

این در حالیست که برخی خبرها حکایت از آن دارد که آقای کی‌روش به ایران باز نخواهد گشت.

نمایش دلچسب تیم ملی فوتبال ایران مقابل آرژانتین سبب شد که بسیاری از هواداران فوتبال در ایران از عملکرد آقای کی روش ابراز رضایت کنند.

XS
SM
MD
LG