لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۰۹

گوش‌هاتون رو به من بسپرید... فصل دوم


برنامه‌ی رادیویی «گوش‌هاتون رو به من بسپرید...» تلاشی برای معرفی گونه‌ای از موسیقی‌ مردمی است که دورتر از بدنه‌‌ی اصلی صنعت و بازار موسیقی قرار دارد.

برنامه‌ی رادیویی «گوش‌هاتون رو به من بسپرید...» تلاشی برای معرفی گونه‌ای از موسیقی‌ مردمی است که دورتر از بدنه‌‌ی اصلی صنعت و بازار موسیقی قرار دارد. از همین رو (به خصوص در ایران) دست‌رسی به آن شاید دشوار باشد و کم‌تر فرصت شنیده شدن پیدا کند.

مجموعه‌ی پیش رو تلاش خواهد کرد تا با روی‌کردی آموزشی و در عین حال سرگرم‌کننده، نگاهی به سبک‌های مختلف موسیقی مردمی در چند دهه‌ی‌ اخیر داشته باشد.

این مجموعه در هر قسمت به سراغ یک آهنگ‌ساز یا گروه موسیقی خواهد رفت و به تشریح خصوصیات صدایی و عوامل شکل دهنده‌‌ی شیوه یا سبک آن آثار می‌پردازد. پس از سری اول مجموعه که در آن به بررسی موسیقی الکترونیک مردمی پرداخته شد، فصل پیش رو بر روی موسیقی گیتار محور «راک» تمرکز خواهد کرد.

«گوش‌هاتون رو به من بسپرید...» کاری از آهنگ‌ساز و هنرمند صدا و تصویر ایرانی، بیژن موسوی است و در برنامه‌‌ «فردآهنگ» رادیو فردا، پنج‌شنبه‌ هر هفته از ساعت ٨:٣٠ شب به وقت تهران پذیرای گوش‌های شما خواهد بود.

XS
SM
MD
LG