لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۲۰

آغاز «حملات به دولت روحانی» در سال ۹۵


روز دوشنبه امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مصاحبه‌ای با شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی با طرح این مطلب که رسانه‌ای نشدن رزمایش‌ها در سال‌های گذشته آمریکایی‌ها را به گفته او گستاخ کرده است خطاب به مسئولین جمهوری اسلامی گفت که از «تهدیدهای دشمن» نترسند. به گفته این مقام نظامی ترس مهم‌ترین تهدید است.

از سوی دیگر روز دوشنبه صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه، هم در نخستین جلسه مسئولان عالی قضایی در سال ۹۵ با تاکید بر خطری که وی از آن به عنوان «نفوذ» نام برده است، گفت تلاش برای نفوذ همیشه آشکار نیست.

رهبر جمهوری اسلامی در اول فروردین ماه در مشهد از جمله گفته بود که عده‌ای می‌خواهند گفتمان تسلیم در برابر آمریکا را در کشور جا بیاندازند.

مهدی مهدوی آزاد، روزنامه نگار و تحلیلگر مسایل ایران در آلمان، درباره این ابراز نظرها به رادیو فردا می‌گوید همه این موضع‌گیری‌ها قطعاتی از فرمان حملات به دولت است که آقای خامنه‌ای دستور آن را روز اول فروردین صادر کرد.

درباره پیامد، تاثیر و یا چشم‌انداز این درگیری بر سیاست روزمره جمهوری اسلامی و کار دولت حسن روحانی هم آقای مهدوی آزاد می‌گوید که این موضع‌گیری‌ها و ادامه این سیاست نتیجه‌ای جز افزایش اصطکاک و درگیری جناح‌ها نخواهد داشت.

گزارش جواد کوروشی از ابراز نظرهای تازه در مورد «خطر نفوذ»
please wait

No media source currently available

0:00 0:05:22 0:00
لینک مستقیم

همزمان روز دوشنبه محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گیلان با تاکید بر اینکه دشمن با برجام تحریم‌ها را برنداشته است، گفت که دشمن قصد برداشتن تحریم‌ها را ندارد و قطره‌چکانی آن را انجام می‌دهد.

آقای جعفری مبارزه با نظام‌ به گفته او سلطه و سرمایه‌داری را در حال انجام خواند و تاکید کرد که برخی با شعارهای فریبنده می‌خواهند مردم را فریب دهند. فرمانده سپاه پاسداران گفت به کسانی که به گفته او دنبال مخالفت هستند باید هشدار داد.

XS
SM
MD
LG