لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۵۲

همایش نیروی انتظامی در تهران و هشدارهای رهبر جمهوری اسلامی


شماری از پنیروهای پلیس ایران همزمان با همایش نیروی انتظامی در تهران با رهبر جمهوری اسلامی دیدار کردند
شماری از پنیروهای پلیس ایران همزمان با همایش نیروی انتظامی در تهران با رهبر جمهوری اسلامی دیدار کردند

در دومین روز همایش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در تهران وزیر کشور و فرماندهان نیروی انتظامی به گشت نامحسوس و مبارزه با تولید و قاچاق مواد مخدر اشاره داشتند. همزمان با این همایش فرماندهان و شماری از پرسنل نیروی انتظامی با رهبر جمهوری اسلامی دیدار کردند.

آیت الله علی خامنه‌ای روز یکشنبه در دیدار با فرماندهان و شماری از پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تاکید بر امنیت در جامعه گفت: «بدون امنیت، زندگی روزمره‌ی مردم و فعالیت‌های علمی، دانشگاهی، اقتصادی و اداره‌ی کشور امکان‌پذیر نیست».

آقای خامنه‌ای بدون اشاره به مورد خاصی گفت در موضوعات مربوط به امنیت اخلاقی نباید به مخالفت برخی افراد یا فضاسازی‌های رسانه‌ای توجه شود.

رهبر جمهوری اسلامی همچنین بدون اشاره به اختلاف های موجود میان سیاستمداران جمهوری اسلامی بار دیگر نسبت به سیاست های آنچه او دشمن خواند، هشدار داد و گفت ایجاد دوجریانی، دوفرقه‌ای و دوقطبی از ضربه‌های مهلکی است که دشمن به‌ دنبال آن است.

گزارش جواد کوروشی از همایش نیروی انتظامی در تهران
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:07 0:00
لینک مستقیم

حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی هم روز شنبه در بیستمین همایش فرماندهان، روسا و مدیران ناجا از جمله با تاکید بر اینکه که صاحب این کشور مردم هستند گفت همه مردم ایران در برابر قانون مساوی هستند و قانون باید به دقت اجرا شود.

علی کشتگر تحلیلگر و فعال سیاسی مقیم پاریس پیرامون گفته های روز یکشنبه آقای خامنه‌ای به رادیو فردا می‌گوید، به رغم هشدارهای رهبر جمهوری اسلامی خود آقای خامنه‌ای مسبب اصلی دو دستگی در جمهوری اسلامی است.

در همایش دو روزه نیروی انتظامی رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به اقتصاد کشور مساله امنیت را از واجبات فعالیت‌های اقتصادی خواند.

آقای رحمانی فضلی همچنین در باره موضوع گشت نامحسوس گفت این موضوع آن‌چنان که در افکار عمومی مطرح شد نبوده است.

قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا هم روز یکشنبه درمراسم همایش از مبارزه ناجا با قاچاق مواد مخدر در مرزهای شرقی کشور گفت.

XS
SM
MD
LG