لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۶:۲۶

واکنش‌ها به دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال‌آبادی ادامه دارد


واکنش‌ها به دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی با زندانی پیشین هم بند خود، که یکی از اعضای هیات ۷ نفره رهبران جامعه بهایی است، همچنان ادامه دارد.

صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه روز دوشنبه در نشست عالی مسئولان قضایی با محکوم کردن دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی با فریبا کمال‌آبادی، تهدید کرد که با این رفتارها برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم پیش از این ناصر مکارم ‌شیرازی با اشاره به ملاقات خانم هاشمی رفسنجانی با یکی از سران به گفته آقای مکارمی «مجرم فرقه ضاله بهائیت» گفته بود که در ابتدا سکوت کرده بود تا ببیند کسی اعتراض می‌کند یا نه و چون اعتراضی ندیده است، این کار را از نظر شرعی جرم می داند.

از سوی دیگر خبرگزاری فارس هم روز دوشنبه از اعتراض جمعی از بازاریان به رفتارفائزه هاشمی خبرداد. همزمان با اعتراض های تندروها به دیدار فائزه هاشمی با یکی از زندانیان بهایی هم بند خود خبرگزاری ها می نویسند که اکبر هاشمی رفسنجانی پدر فائزه و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم روز یکشنبه این کار را اشتباهی خوانده است که باید اصلاح شود.

گزارش جواد کوروشی از واکنش ها به دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی
please wait

No media source currently available

0:00 0:05:04 0:00
لینک مستقیم

فائزه هاشمی رفسنجانی زمانی که در زندان اوین دوران محکومیت خود را می‌گذراند، با فریبا کمال‌آبادی و چند چهره سیاسی و مدنی دیگر آشنا شد. فریبا کمال‌آبادی به عنوان یکی ازاعضای هیات ۷ نفره رهبران جامعه بهایی که به «یاران ایران» معروف است، از اردیبهشت ماه ۱۳۸۷ در زندان است و پس از ۸ سال زندان برای اولین بار از روز ۲۰ اردیبهشت، ۵ روز اجازه مرخصی یافت. در این فرصت فائزه هاشمی، نسرین ستوده و ساجده عرب‌سرخی و جمعی دیگر از هم‌بندی‌های پیشین او به دیدارش رفتند.

XS
SM
MD
LG