لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۲۸

تغییرات جدید در وب‌سایت رادیو فردا


وب‌سایت رادیو فردا از روز دهم تیرماه ۹۵ با شکل و شمایلی جدید در دسترس کاربران است.

تغییرات جدیدی که از این پس با آن رو‌به‌رو هستید، به گونه‌ای است که از هر دستگاهی برای مراجعه به رادیو فردا استفاده کنید، از تلفن‌های هوشمند گرفته تا تبلت‌ها یا کامپیوترهای شخصی، با یک منطق طراحی روبه‌رو خواهید بود.

تاکنون رادیو فردا یک سایت اصلی با طراحی متناسب با کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاب‌ها داشت و یک سایت موبایلی که قدری سبک‌تر و روان‌تر از سایت اصلی بود و متناسب با عرض تلفن هوشمند یا تبلتی که از آن استفاده می‌کردید، مطالب را در ابعادی هماهنگ با دستگاه شما به نمایش می‌گذاشت، و برای این هدف منطق طراحی سایت موبایلی و روش چینش مطالب در آن قدری با سایت اصلی متفاوت بود.

در واقع اگر در ماه‌های گذشته از طریق تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌های خود به وب‌سایت رادیو فردا سر زده‌اید و از سایت موبایلی ما استفاده کرده‌اید، تا حد زیادی با منطق طراحی جدیدآشنا هستید.

در طراحی جدید رادیو فردا، به جای یک سایت موبایلی و یک سایت اصلی، شما تنها با یک سایت روبه‌رو هستید، اما بسته به ابعاد دستگاه شما، نحوه نمایش مطالب به صورت خودکار تغییر می‌کند و به این شکل اگر با موبایل سایت را دنبال می‌کنید، با سهولت بیشتری مطالب را می‌بینید، مرور می‌کنید و می‌خوانید.

در طراحی جدید در بالای هر صفحه، آیکونی برای دسترسی مستقیم به برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی رادیو فردا هست. به این ترتیب برای مشاهد برنامه در حال پخش، یا جدول پخش برنامه‌های رادیویی (یا تلویزیونی) نیازی ندارید به صفحه دیگری بروید و در بالای هر صفحه دسترسی مستقیم به این بخش‌ها دارید.

در عین حال هر تغییری ممکن است علاوه بر ویژگی‌های مثبت، کمی‌ها و کاستی‌هایی هم داشته باشد.

گرچه ما سعی کرده‌ایم در بازآرایی سایت جدید، به شکلی عمل کنیم که تا حد امکان آنچه در وب‌سایت پیشین رادیو فردا در دسترس شما بوده، همچنان به آسانی در دسترس باشد، اما ممکن است عادت استفاده از سایت قبلی، و نیز الزامات طراحی جدید، باعث شود در پیدا کردن برخی موارد مورد نیازتان احساس مشکل کنید.

در این زمینه با ما در تماس باشید، یا نظرات و پیشنهادهای خودتان را از جمله زیر همین مطلب با ما در میان بگذارید.

تازه‌های ایران و جهان

XS
SM
MD
LG