لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۲۸
با فینالیست شدن کشتی‌گیر جمهوری آذربایجان، رضا یزدانی شانس کسب مدال برنز را پیدا کرد.
با فینالیست شدن کشتی‌گیر جمهوری آذربایجان، رضا یزدانی شانس کسب مدال برنز را پیدا کرد.

پوشش همزمان المپیک ۲۰۱۶ ریو

بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ که از روز شنبه ۱۶ مرداد به طور رسمی در ریو دو ژانیروی برزیل آغاز شد، روز یکشنبه ۳۱ مرداد با برگزاری اختتامیه بازی‌ها پایان می‌گیرد. تحولات مرتبط با این رویداد ورزشی را با رادیو فردا دنبال کنید.

۲۱:۲۳ ۳۱.۵.۱۳۹۵

کاروان ورزش ایران در المپیک ۲۰۱۶ با کسب سه مدال طلا، یک نقره و چهار برنز به کار خود پایان داد. ایران در رده بیست و سوم جدول رده‌بندی مدال‌ها قرار گرفت و در جمع کشورهای آسیایی پنجم شد.

۲۱:۱۹ ۳۱.۵.۱۳۹۵

رضا یزدانی در ۳۳ ثانیه با ضربه فنی مغلوب ماگومد ابراگیموف (ازبکستان) شد. با این شکست، شانس کسب مدال برنز را از دست داد و پرونده کاروان ورزش ایران در المپیک ۲۰۱۶ بسته شد.

۲۰:۵۹ ۳۱.۵.۱۳۹۵

دونده ماراتن ایران در المپیک، به خاطر مصدومیت، به صورت چهار دست و پا از خط پایان گذشت. محمدجعفر مرادی پس از عبور از خط پایان، به شدت با تشویق تماشاگران مواجه شد.

۲۰:۴۵ ۳۱.۵.۱۳۹۵

رضا یزدانی با غلبه بر رادوسلاو باران از لهستان، یک گام به کسب مدال المپیک، نزدیک‌تر شد. او باید با ماگومد ابراگیموف (ازبکستان) روبرو شود و در صورت پیروزی، در دیدار رده بندی با والری آندریتسف از اوکراین رویارو خواهد شد.

۲۰:۰۹ ۳۱.۵.۱۳۹۵

در نامه اعتراضی فدراسیون کشتی ایران به اتحادیه جهانی کشتی آمده است، رئیس تشک مسابقه رضا یزدانی با گازیموف از آذربایجان، همان فردی است که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ به خاطر نحوه قضاوت مسابقه سعید عبدولی، شش ماه محروم شده بود.

۱۹:۵۳ ۳۱.۵.۱۳۹۵

فدراسیون کشتی ایران در نامه‌ای رسمی به نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی، نسبت به شرایط ناخوشایند حاکم بر داوری کشتی در المپیک اعتراض کرد.

۱۹:۳۷ ۳۱.۵.۱۳۹۵

محمدجعفر مرادی در آخرین روز المپیک ریو توانست با زمان 2 ساعت و 31 دقیقه و 58 به عنوان نفر 129 از خط پایان عبور کند. او حدود یک ربع پایین‌تر از رکورد ورودی‌اش دوید.

۱۸:۵۱ ۳۱.۵.۱۳۹۵

با فینالیست شدن ختاگ گازیموف از جمهوری آذربایجان، رضا یزدانی هم شانس کسب مدال برنز را پیدا کرد. او در سه مبارزه متوالی باید با نمایندگان لهستان، ازبکستان و اوکراین به روی تشک برود.

۱۷:۲۳ ۳۱.۵.۱۳۹۵

رضا یزدانی مقابل ختاگ گازیموف از جمهوری آذربایجان با نتیجه 2-1 شکست خورد. ابهام در نحوه قضاوت داوران در وقت اول مسابقه، با انتقاد کارشناس و گزارشگر صداوسیمای ایران مواجه شد. اعتراض کادر فنی ایران به داوری نیز مورد تایید قرار نگرفت.

۱۷:۱۲ ۳۱.۵.۱۳۹۵

با شکست نماینده بلغارستان در دومین مسابقه از 65 کیلوگرم کشتی آزاد، میثم نصیری نیز که منتظر فینالیست شدن او بود، با یک مبارزه و یک شکست از دور مسابقات المپیک حذف شد.

بیشتر

XS
SM
MD
LG