لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۳۲

حنجره ۵۰۰ میلیون تومانی


سالار عقیلی، خواننده موسیقی ایرانی، این بار نه به خاطر کنسرت، آلبوم یا ترانه‌ای جدید، خبرساز شد. این بار نام سالار عقیلی در ارتباط با صنعت بیمه به رسانه‌ها راه یافت تا اتفاقی جدید در این بخش اقتصاد ایران، رقم بخورد.

بیمه کردن حنجره یک خواننده اگرچه در جهان، امری باسابقه است اما در ایران، این برای نخستین بار بود که بخشی از بدن یک ستاره در حوزه موسیقی بیمه شد.

سالار عقیلی در گفت‌وگو با نشریه «تماشاگران» درباره دلایل بیمه کردن حنجره خود و ریسک‌های پیش‌روی خوانندگان از «انواع سرماخوردگی‌ها، گردوغبار، آلودگی‌های هوا، زیاد صحبت کردن و ...» حرف زده که به گفته این خواننده «می‌تواند فشارهای زیادی به حنجره بیاورد.»

به گفته آقای عقیلی این دست بیمه‌ها می‌تواند به دستان خطاطان، نقاشان و مجسمه‌سازان یا ساق‌های پاهای فوتبالیست‌های ایرانی، تسری یابد.

از شما دعوت می‌کنم شنونده این پادکست «الف، ب، اقتصاد» باشید که بیمه‌های عجیب‌وغریب در دیگر نقاط جهان را در آن معرفی کرده‌ام، از سبیلی که در برابر مخاطرات احتمالی ۳۱۰ هزار دلار بیمه شد تا پاهایی که تا سقف یک میلیارد دلار بیمه شدند.

پادکست الف، ب، اقتصاد ۲۸؛ حنجره ۵۰۰ میلیون تومانی - کاری از آرش حسن‌نیا
please wait

No media source currently available

0:00 0:07:52 0:00
لینک مستقیم

نشانی ایمیل پادکست الف، ب، اقتصاد، alef@radiofarda.com راه ارتباطی من و شماست. به این نشانی ایمیل بفرستید و از نقد، نظر و پیشنهادهایتان بنویسید.

XS
SM
MD
LG