لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۰۹

متن کامل بیانیه پیروزی اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات خبرگان


« بسم الله الرحمن الرحيم



با حمد و سپاس خداوند متعال، حضور گسترده مردم در حماسه بيست و چهارم آذرماه به جهانيان ثابت كرد كه اين ملت غيور در پيمودن راهي كه امام خميني (ره) آغازگر آن بود، استوار و پابرجاست و توطئه‌ها و تبليغات زهرآگين دشمنان، تاثيري در ثبات و پايداري اين ملت در راه صيانت از دستاورد‌هاي انقلاب اسلامي ندارد.


اينجانب با ارج نهادن به اين اراده تحسين‌برانگيز كه پرتوي از مفاهيم ارزشمند و متعالي اسلام عزيز را در خود دارد، از مراجع عظام، روحانيت عاليقدر، انديشمندان، فرهيختگان، احزاب و گروه‌ها و آحاد ملت عزيز و آگاه كشور، به ويژه مردم غيور و فهيم استان تهران و خانواده معظم شهدا و ايثارگران كه با حضور حماسي خود در انتخابات بار ديگر بر آرمان‌هاي نظام جمهوري اسلامي ايران پاي فشردند، تقدير و تشكر مي‌نمايم و معتقدم پيروز واقعي اين انتخابات، در نهايت مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.



اين خدمتگزار ناچيز نمي‌توانم از عهده شكر نعمت بزرگ خداوند كه از اعتماد مستمر ملت شايسته و عزيز ايران در دوران عمر سياسي‌ام برخوردار بوده‌ام، برآيم؛ اعتماد متقابلي كه حدود نيم قرن پيش در طي پيوند اسلامي، سياسي و اجتماعي اينجانب با اين ملت بزرگ آغاز شده و همواره ادامه داشته است.


اين افتخار بزرگي براي يك طلبه است كه در طول 28 سال بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در اكثريت قريب به اتفاق يازده انتخابات سراسري مجلس شوراي اسلامي، مجلس خبرگان رهبري و رياست‌جمهوري، رتبه اول را در كسب آراي ارزشمند مردم داشته باشد.



از خداوند مهربان خواستارم كه در مهلت محدود بقيه عمرم بتوانم در كنار رهبر معظم انقلاب و با تكيه بر حمايت‌هاي ملت عزيز و بزرگوار ايران براي اين انقلاب بي‌نظير اسلامي و كشور و مردم بزرگ ايران خدمت شايسته‌اي انجام دهم و به خصوص در مجلس خبرگان رهبري بتوانم از عهده مسووليت‌هاي مهم و حساس اين نهاد مقدس برآيم.



در خاتمه از مسوولان و رسانه‌ها انتظار مي‌رود در همه موارد به خصوص در اموري كه مربوط به عمل و سرنوشت عمومي است، به گونه‌اي رفتار كنند كه مردم اخبار صحيح را قبل از رسانه‌هاي بيگانه از رسانه‌هاي داخلي دريافت نمايند.



اكبر هاشمي رفسنجاني »


XS
SM
MD
LG