لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۵۸

ترانه‌هایی که کسی نشنیده است؛ مایکل جکسون باز می‌گردد


تا یک ماه دیگر علاقه‌مندان به ستاره فقید موسیقی پاپ، مایکل جکسون، می‌توانند دلتنگی‌شان را از مرگ خواننده و رقاص آمریکایی برطرف کنند؛ کافی‌ست یک نسخه از آلبوم تازه‌ای را تهیه کنند که دربرگیرنده ترانه‌های و موزیک‌های تا کنون منتشر نشده مایکل جکسون است.

آلبوم تازه با آهنگ «بریکینگ نیوز» (خبر فوری) که در سال ۲۰۰۷ ضبط شده آغاز می‌شود. اما خود این آهنگ به تنهایی زودتر از بقیه -از روز دوشنبه- برای مدت یک هفته بر وب‌سایت مایکل جکسون قرار می‌گیرد. اگر کسی نمی‌تواند یک ماه منتظر بماند، کافی است سری به وب‌سایت ابر ستاره موسیقی پاپ بزند...

البته یکی دیگر از آهنگ‌های منتشر نشده هم مجانی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. این آهنگ هم در بایگانی مایکل جکسون پیدا شده و همین‌جا می‌توان آن را شنید:



طرح روی آلبوم جدید اثری از قدیره نلسونه از سال ۲۰۰۹ میلادی است. به جز چهره خود مایکل جکسون، چهره کسانی که در زندگی و عقایدش تاثیر گذاشته‌اند نیز در این طرح آمده است. علاوه بر این مهم‌ترین لحظات زندگی او نیز به تصویر درآمده است.

این آلبوم در پی فیلم «This is it» (و آهنگی به همین نام) و کار نمایشی گروه «Cirque du Soleil do muzyki Jacksona» ادامه تلاش‌ها برای زنده نگه داشتن یاد و آثار ستاره پاپ است. ستاره‌ای که هم در زندگی هنری خود و هم در زندگی شخصیش فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرد و سال‌ها نیز به اتهام کودک‌آزاری از دادگاهی به دادگاه دیگر رفت تا نهایتا تبرئه شد و سپس آمریکا را ترک کرد. او علاقه‌مندان بسیاری در جهان دارد، اما دشمنانش نیز، به ویژه به دلیل اتهام‌های مربوط به کودک‌آزاری، کم نیستند.



شرکت تولید محصولات سرگرم‌کننده سونی در ایالات متحده، مایل نیست اطلاعات زیادی در مورد آلبوم جدید بدهد، به هر حال یک ماه زمان زیادی نیست، هر چند برای علاقه‌مندانش ممکن است طولانی به نظر برسد. هنوز معلوم نیست این آلبوم چند آهنگ را در بر می‌گیرد، نام آنها چیست و چگونه و از کجا جمع‌آوری شده‌اند. آنچه اما روشن است، سود سرشاری‌ست که این آلبوم می‌تواند نصیب ناشرش بکند؛

آخرین آلبوم مایکل جکسون در سال ۲۰۰۱ منتشر شد که با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد. اما مرگ نسبتاً زودهنگام او بار دیگر نگاه‌ها را به سویش بازگرداند. سی دی «This is it» در سال ۲۰۰۹ فوراً در بازار کم‌یاب شد.

به هرحال پدیده مایکل جکسون را نباید دست کم گرفت. در هر گوشه دنیا نام او به گوش خیلی‌ها آشناست؛ فرقی نمی‌کند شهروند کجا باشید، نام بریک‌دنس احتمالاً به گوشتان خورده است یا شاید هم در همسایگی، کسی را می‌شناسید که «مثل مایکل جکسون» می‌رقصد...

XS
SM
MD
LG