لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۱۷

رییس جمهوری اینترنتی آمریکا: هریسون فورد


هریسون فورد در فیلم «ایر فورس وان» نقش یک رئیس جمهوری تسلیم ناپذیر را به نمایش می‌گذارد.(عکس: AFP)
هریسون فورد در فیلم «ایر فورس وان» نقش یک رئیس جمهوری تسلیم ناپذیر را به نمایش می‌گذارد.(عکس: AFP)

بهترین رییس جمهوری آمریکا کیست؟ البته بهترین رییس جمهوری مجازی آمریکا. رییس جمهوری که در پرده جادو یا سینما٬ نقش یک رییس جمهور را ایفا کرده باشد.


در یک نظر سنجی که سایت «مووی فون»٬ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا انجام داده است٬ بیش از یک میلیون کاربر سایت٬ از میان شانزده بازیگر آمریکایی که تاکنون نقش رییس جمهوری آمریکا را در سینما ایفا کرده ‌اند٬ «هریسون فورد» را به عنوان بهترین رئیس جمهور برگزیدند٬ البته در سینما.



سردبیر مووی فون٬ عقیده دارد انتخاب هریسون فورد٬ نشان از آن دارد که آمریکایی‌ها بدشان نمی‌آید٬ فرماندهی پر قدرت٬ زمام امور کشور را در دست گیرد

در این نظر سنجی هریسون فورد٬ بازیگر مشهور سینمای آمریکا٬ با کسب بیش از ۲۴ درصد آرا٬ عنوان بهترین رییس جمهوری سینمای ایالات متحده را٬ به دست آورد.


«مورگان فریمن»٬ هنرپیشه سیاه پوست سینمای آمریکا نیز به خاطر بازی در نقش رییس جمهوری در فیلم «تأثیر عمیق» با کسب شانزده درصد آرا٬ مقام دوم بهترین رییس جمهوری آمریکا را، البته در سینما٬ کسب کرده است.


کمربندها را ببندید٬ تا با «ایر فورس وان»٬ هواپیمای اختصاصی رئیس جمهوری آمریکا٬ همراه با هریسون فورد، پرواز کنیم.


«ایر فورس وان»٬ هدف حمله تروریست ها قرار گرفته٬ که قصد دارند «جیمز مارشال» رییس جمهوری آمریکا در این فیلم را به گروگان گیرند.


هریسون فورد که در این فیلم پر هیجان٬ در نقش جیمز مارشال ظاهر شده٬ در مقابل تروریست‌ها تسلیم نمی‌شود و به مقابله با آنها می‌پردازد: رئیس جمهوری تسلیم ناپذیر.


«اسکات رابسون» سردبیر سایت مووی فون٬ عقیده دارد انتخاب هریسون فورد٬ به عنوان بهترین رئیس جمهوری آمریکا٬ البته فراموش نکنید در سینما٬ نشان از آن دارد که آمریکایی‌ها بدشان نمی‌آید٬ فرماندهی پر قدرت٬ زمام امور کشور را در دست گیرد.


اسکات رابسون می گوید: «کاربران سایت٬ زمانی که بحران اقتصادی جهان را فرا گرفته٬ با احساس خود رأی داده‌اند٬ اما در یک جهان ایده‌آل هم بدشان نمی‌آید کسی رئیس جمهور شود که اگر لازم شد٬ قدرت آن را داشته باشد٬ تا برخی از افراد را٬ با تی پا٬ کنار گذارد».


سردبیر سایت مووی فون٬ در باره بازیگر دوم مورگان فریمن٬ هنرپیشه سیاه پوست٬ می گوید: «انتخاب فریمن٬ از معدود بازیگران سیاه پوست آمریکا٬ که در نقش رئیس جمهوری در سینما ظاهر شده٬ نشان از آن دارد که انتخاب یک رئیس جمهوری سیاه پوست در آمریکا٬ امروز برای اکثریت مردم این کشور٬ امری طبیعی است و شگفت‌آور نیست».


XS
SM
MD
LG