لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۰:۰۶

پرسپولیس به دو قدمی جام حذفی رسید


تیم پرسپولیس تهران با پیروزی دو بر یک بر تیم دسته اولی پتروشیمی تبریز، به مرحله نیمه پایانی جام حذفی فوتبال ایران راه یافت. نیمه اول این بازی یک بر یک به پایان رسید.

در ورزشگاه بزرگی که حدود ۱۰ هزار تماشاگر پرشور در زیر باران و حتی برف شاهد آن بودند، محسن خلیلی برای پیروزی پرسپولیس در هر نیمه یک گل زد.

گل نخست در پی یک ضربه از راه دور کریم باقری و دفع ناقص علیرضا ناصح دروازه‌بان تازه به زمین امده و ضربه تمام‌کننده خلیلی در دقیقه ۲۴ به ثمر رسید و پس از گل زیبای جوکانوویچ با ضربه سر در دقیقه ۴۵، گلزن پرسپولیس با شلیکی تماشایی از یک ضربه ایستگاهی در دقیقه ۵۷ گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

علی حسنی‌صفت، دروازه‌بان اصلی و خوب تیم پتروشیمی در اثر مصدومیت مجبور به ترک میدان شد. این دروازه‌بان در مدتی کمی که در میدان بود، در برابر حمله‌های همه جانبه پرسپولیس و ضربه‌های سر و شلیک‌های راه دور کریم باقری مقاومت خوبی نشان داده بود.

بعد از گل دوم پرسپولیس و پیشی گرفتن دوباره تیم با پیشینه و پرطرفدار تهرانی، پتروشیمی با بازی با روحیه خود در دقیقه ۷۲ به یک ضربه پنالتی دست یافت که محمدرضا فرامرزی توپ را به روی دیرک افقی زد و آن را به بیرون فرستاد.

شیث رضایی که با مصدومیت باقری از دقیقه ۸۲ کاپیتان سرخپوشان شد، مرتکب خطای پنالتی شد و از داور اخطار گرفت.

پرسپولیس با این پیروزی در دو قدمی جام حذفی قرار گرفت، که قهرمانی در آن راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا است.

ترکیب پرسپوليس در این دیدار: عليرضا حقيقی، عليرضا محمد، سپهر حيدری، شيث رضایی، جلال اكبری، تياگو، عادل كلاه كج، هوار ملا محمد (از دقيقه ۷۷ مجتبی زارع)، كريم باقری (کاپیتان) (از دقيقه ۸۲ ميثم بائو)، هادی نوروزی (از دقيقه ۷۷ محمد منصوری) و محسن خليلی
سرمربی: علی دايی
XS
SM
MD
LG