لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۰:۳۴

بازگشت آرنولد شوارتزنگر به دنيای سينما


آرنولد شوارتزنگر در فیلم جدید سیلوستر استالونه قرار است در نقش خودش یعنی فرماندار کالیفرنیا ظاهر شود.
آرنولد شوارتزنگر در فیلم جدید سیلوستر استالونه قرار است در نقش خودش یعنی فرماندار کالیفرنیا ظاهر شود.
علاقه‌مندان سينمای اکشن مطمئناً از بازگشت آرنولد شوارتزنگر، به دنيای سينما خشنود خواهند شد.

به گزارش مجله سينمايی پرمير، شوارتزنگر ۶۱ ساله، فرماندار کنونی کاليفرنيا و قهرمان فيلم‌های تخيلی – اکشن «نابودگر»، در فيلم جديدی به کارگردانی سيلوستر استالونه، با نام بی‌ارزش‌ها (The Expendables) ايفای نقش خواهد کرد.

به اين ترتيب دو بازيگر قديمی فيلم‌های اکشن در اين فيلم همکاری خواهند داشت.

سيلوستر استالونه، فيلمساز و بازيگر مجموعه فيلم‌های «راکی» و رمبو» که در عرصه سينمای اکشن، به لحاظ فيزيکی شباهت‌های نزديکی به شوارتزنگر دارد، پيش از اين برای فيلم جديد خود بازيگرانی چون ميکی رورک، نامزد امسال جايزه اسکار به خاطر ايفای نقش در فيلم «کشتی‌گير»، جت لی، بازيگر چينی‌تبار فيلم «شاه کونگ فو»، دالف لاندگرن، همبازی استالونه در «راکی ۴»، فارست ويتاکر، بازيگر سياه پوست و برنده اسکار ۲۰۰۷ به خاطر بازی در فيلم «آخرين پادشاه اسکاتلند» و جيسون استاتهام، بازيگر انگليسی فيلم‌های «تراسپورتر» را به خدمت گرفته است.

آقای استالونه در فيلم «بی‌ارزش‌ها» به جز ژان کلود ون دام، چک نوريس و جکی چان، تقريباً اکثر ستارگان سينمای اکشن را گردآورده است.
«بی‌ارزش‌ها»، عمليات گروهی از سربازان را در آمريکای جنوبی دنبال می‌کند که قصد دارند يک حکومت ديکتاتوری را سرنگون کنند.

آرنولد شوارتزنگر که پيش از بازيگری در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ ميلادی قهرمان زيبايی اندام بود، از ۱۷ نوامبر ۲۰۰۳ که به عنوان سی و هشتمين فرماندار کاليفرنيا برگزيده شد، فعاليت سينمايی خود را کنار گذاشت.

شوارتزنگر در فيلم جديد استالونه تنها يک روز در فيلمبرداری شرکت خواهد کرد؛ آن هم در نقش واقعی خود، يعنی فرماندار کاليفرنيا.

بن کينگسلی، بازيگر ۶۶ ساله بريتانيايی که با فيلم تاريخی «گاندی»، ساخته ريچارد اتنبروگ در سال ۱۹۸۲ به شهرت جهانی دست يافت، قرار بود در فيلم استالونه در نقش مأمور سی آی ای ظاهر شود اما جای او را اريک رابرتز، بازيگر فيلم «شواليه تاريکی» و برادر جوليا رابرتز، بازيگر زن برنده اسکار، گرفت.

ساخت فيلم «بی‌ارزش‌ها» که به جز ژان کلود ون دام، چک نوريس و جکی چان، تقريباً اکثر ستارگان سينمای اکشن را گردآورده است، از ماه مارس ۲۰۰۹ آغاز خواهد شد.
XS
SM
MD
LG