لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۲۲

خبرهایی از برنامه‌های تازه رادیو فردا


رادیو فردا، رادیویی که در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز در اختیار شما است و تلاش می‌کند شما شنوندگان و کاربران وب سایت رادیو فردا را در جریان تازه‌ترین خبرهای ایران و جهان قرار دهد، همیشه در حال تحول است تا رضایت شما را چه در کسب خبرهای موثق و شنیدن موسیقی‌های دلنشین جلب کند.

در برنامه این هفته از هر سه بخش رادیو فردا، بخش خبر، بخش موسیقی و وب سایت رادیو فردا با شما سخن گفته‌ایم.

همانطور که می‌دانید وب سایت تازه رادیو فردا، چند روزی است که در دسترس شما کاربران عزیز قرار گرفته است.

در برنامه این هفته، توماج طاهباز از وب سایت رادیو فردا، از تغییرات وب سایت تازه رادیو فردا با شما سخن گفته است.

به گفته وی «در وب سایت تازه، کاربران می‌توانند در باره مطالبی که در وب سایت رادیو فردا می‌خوانند اظهار نظر کنند و با یکدیگر به تبادل نظر بپردازند. در وب سایت تازه رادیو فردا، کاربران حضور فعال‌تری دارند و در صورت تمایل می‌توانند عکس‌ها و ویدئوهای خود را به نمایش بگذارند.»

به زودی در قالب برنامه‌ای ویژه در بخش موسیقی رادیو فردا، قطعاتی از موسیقی پاپ گذشته ایران پخش خواهد شد که می‌تواند زنده کننده خاطرات تعداد زیادی از شنوندگان رادیو باشد.
پیام، مسئول بخش موسیقی در رادیو فردا، نیز در برنامه این هفته از برنامه‌های این بخش با شما سخن گفته است.

به گفته پیام «در بخش موسیقی رادیو فردا حدود ۴۰۰ ترانه تازه وارد جدول پخش موسیقی شده و با توجه به علاقه شنوندگان رادیو فردا در شنیدن موسیقی تلاش می‌شود از تعداد موسیقی‌های خارجی کاسته و موسیقی ایرانی خصوصاً موسیقی تولید شده توسط هنرمندان جوان در داخل ایران که با مشکلات فراوان روبه‌رو هستند، از رادیو فردا پخش شود.»

پیام وعده داده است که «به زودی برنامه ویژه‌ای از موسیقی پاپ گذشته ایران، که می‌تواند برای تعداد زیادی از شنوندگان رادیو خاطراتی را زنده کند، پخش خواهد شد.»

فراموش نکنید بخش خبر، وب سایت و موسیقی رادیو فردا، در انتظار انتقادها و پیشنهادهای شما است، تا بتوانیم در بهبود آنچه که برای شما تهیه می‌کنیم، موفق‌تر باشیم.

در برنامه این هفته همچنین واکنش تعدادی از شنوندگان رادیو فردا را در باره مصاحبه رادیو فردا با آقای محمدهادی صادقی رئیس دانشگاه شیراز می‌شنویم.

این مصاحبه در چارچوب رویدادهای دانشگاه شیراز انجام گرفت و محمد ضرغامی از رادیو فردا با رئیس دانشگاه شیراز گفت‌وگو کرد.

اما سؤال تازه برنامه شما چه فکر می‌کنید این است که با گذشت ۳۰ سال از انقلاب ایران، این انقلاب چه تأثیر مثبت یا منفی بر زندگی شما گذاشته است؟

برای پاسخ به این سؤال:
  • با شماره تلفن ۰۰۴۲۰۲۲۱۱۲۲۱۱۲ تماس بگیرید
  • از طریق شماره پیامگیر ۰۰۴۲۰۲۲۱۱۲۴۱۱۳ برای ما پیام بگذارید
  • به شماره تلفن پیامک‌گیر ۰۰۴۲۰۶۰۳۸۷۴۱۵۰ پیامک بفرستید
  • یا از طریق آدرس info@radiofarda.com ایمیل بزنید

XS
SM
MD
LG