لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۳:۰۱

«بهزاد نبوی در آی‌سی‌یو بستری شد»


بهزاد نبوی، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب
بهزاد نبوی، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب
به گزارش برخی از سایت های اصلاح طلب، بهزاد نبوی، عضو زندانی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، به دلیل بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بیمارستان بقیةالله تهران بستری شده است.

سایت موج سبز آزادی نوشت روز پنجشنبه بهزاد نبوی به دلیل بیماری فتق از سلول انفرادی به بیمارستان منتقل شد و همان شب توسط دکتر محمد رضا ظفرقندی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بهزاد نبوی ۶۷ ساله است و پیش از این عمل جراحی باز قلب نیز داشته است.

بنا بر گزارش سایت نوروز، بیماری فتق بهزاد نبوی به مرحله حادی رسیده است و محمد رضا ظفرقندی، پزشک معالج وی، پیش از این نیز به بهزاد نبوی توصیه کرده بود که نسبت به درمان آن هر چه زودتر اقدام کند.

بهزاد نبوی برای دومین بار است که توسط دکتر ظفرقندی برای بیماری فتق عمل جراحی شده است. به نوشته سایت نوروز وضعیت فشار خون بهزاد نبوی نیز نگران‌کننده است.

بهزاد نبوی روز ۲۳ خرداد بازداشت شد و صبح روز بعد آزاد شد اما نیمه شب بار دیگر ماموران جمهوری اسلامی او را با خود بردند.

بیماری قلبی محسن میردامادی

از سوی دیگر سایت نوروز در خبری دیگر اعلام کرده است که محسن میردامادی دبیرکل زندانی جبهه مشارکت، به دلیل تپش نامنظم قلب (آریتمی) چند روز در بیمارستان بستری بوده است.

خانواده محسن میردامادی، روز چهارشنبه توانستند با وی در زندان اوین ملاقات داشته باشند.

پس از انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۲ خرداد و اعتراض میلیونی مردم به نتایج آن، احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب از سوی رهبر جمهوری اسلامی و دستگاه‌های زیر نظر وی متهم به براندازی شدند؛ شمار زیادی از چهره‌های اصلاح‌طلب با همین اتهام در سلول‌های انفرادی به سر می‌برند.
XS
SM
MD
LG