لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۱۷

نامه نگاری‌های نمایندگان مجلس علیه اظهارات انتقادی حسن روحانی


با آنکه چند روزی از اظهارات انتقادی حسن روحانی درباره عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس می‌گذرد، اما واکنش‌ها به این گفته‌ها ادامه دارد. روز دوشنبه برای دومین روز پیاپی جمعی از نمایندگان مجلس علیه صحبت‌های رئیس جمهوری ایران نامه‌ای‌منتشر کردند.

امضاکنندگان این نامه اعضای فراکسیون روحانیت مجلس بودند که در آن با ابراز تاسف از صحبت‌های اخیر رئیس جمهوری ایران از او خواسته بودند که به عنوان مجری انتخابات موضعی به سود جریان سیاسی خاص اتخاذ نکند و همچنین به گفته امضاکنندگان این نامه از تضیف شورای نگهبان خودداری کند.

روز یکشنبه هم ۲۱ نماینده اصولگرای مجلس در نامه‌ای به شورای نگهبان، دولت حسن روحانی را به تلاش برای ایجاد مجلسی به گفته آنها «دولت ساخته» و «مطیع» متهم کردند و از شورای نگهبان خواستند که دولت را «ملزم به رعایت بی‌طرفی» در انتخابات مجلس کند.

بابک غفوری‌آذر در گزارشی به دلایل واکنش گسترده اصولگرایان به اظهارات حسن روحانی پرداخته است.

please wait

No media source currently available

0:00 0:05:50 0:00
لینک مستقیم

  • 16x9 Image

    بابک غفوری آذر

    بابک غفوری‌‌آذر تهیه‌کننده پادکست «صحنه» در رادیوفرداست و در این پادکست تحولات حوزه سینما و تئاتر  را دنبال می‌کند. او که از سال ۱۳۸۹ به رادیوفردا پیوست، گزارش‌های تحقیقی مختلفی را نیز درباره اتفاقات دهۀ اول استقرار حکومت جمهوری اسلامی منتشر کرده است. بابک غفوری آذر روزنامه‌نگاری را از سال ۱۳۸۰ در ایران آغاز کرده است.

XS
SM
MD
LG