لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تهران ۱۱:۰۴

آتش در خرمن سامسونگ


سامسونگ، بزرگ‌ترین شرکت کره‌ای پس از بایگانی کردن گالکسی نوت هفت و توقف تولید این مدل پرحاشیه‌اش، امیدوار است بتواند از پس این کابوس برآید.

تردیدی نیست که بحران نوت هفت برای سامسونگ دامنه‌دار خواهد بود و باز از اعداد و ارقام تأثیر آتش گرفتن باتری‌های این مدل از گوشی‌های هوشمند این شرکت کره‌ای خواهیم شنید.

اما حتی در همین مدت‌زمان نسبتاً کوتاه از فروکش کردن ابعاد نخستین بحران ایراد باتری گوشی‌های گالکسی نوت هفت، کم نیست مقالات و تحلیل‌هایی که از بابا مدیریت و فن‌آوری به دنبال درس‌آموزی از این بحران هستند.

از جمله تحلیلگر، ساوت چاینا مورنینگ پست، یک روزنامه انگلیسی‌زبان در چین، از هفت درسی نوشته که از بحران گالکسی نوت هفت باید آموخت. درس‌هایی مانند آنکه «مراقب جاه‌طلبی‌های بیش‌ازاندازه باشید»، «شهرت یک نام تجاری سخت به‌دست می‌آید، اما به‌آسانی از دست می‌رود»، «به مشتریان و صاحبان سهام، پیام‌های درست و صادقانه ارسال کنید».

این شماره از پادکست «الف، ب، اقتصاد» از آتشی برایتان گفته‌ام که به خرمن سامسونگ افتاده است، دعوت می‌کنم شنونده این پادکست باشید:

پادکست الف، ب، اقتصاد ۲۲؛ آتش در خرمن سامسونگ - کاری از آرش حسن‌نیا
please wait

No media source currently available

0:00 0:07:13 0:00
لینک مستقیم

راه ارتباطی من و شما برای انتقال نقد، نظر و پیشنهادهای شما درباره پادکست «الف، ب، اقتصاد»، ایمیل alef@radiofarda.com است، منتظر ایمیل‌های شما هستم.

XS
SM
MD
LG