لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۳۶

ملاقات با مهدی کریمیان اقبال


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

آنها که طعم حبس در بند ۳۵۰ زندان اوين را چشيده اند، خاطره مشترکی دارند از نوايی خوش که به مناسبت‌های مختلف روايتگر غم و شادی ديگر زندانيان سياسی – عقيدتی بند ۳۵۰ زندان اوين است.

مهدی کريميان اقبال نوای خوشی و ناخوشی زندانيانی است که صدايشان به سختی از پشت ديوارهای بلند اوين به بيرون از زندان می رسد.

ملاقات با مهدی کریمیان اقبال
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:01 0:00

کريميان اقبال، فعال سياسی عضو جبهه مشارکت از آبان ماه سال ۸۸، چند ماهی پس از برگزاری انتخابات رياست جمهوری و وقايع پس از آن بازداشت شد.

کریمیان اقبال از جمله زندانیان سیاسی- عقیدتی است که همراه با یازده نفر دیگر در اعتراض به وقایع منجر به درگذشت هاله سحابی و هدی صابر از فعالان سیاسی ملی – مذهبی اعتصاب غذا کرد.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار این فایل است و امکان دارد وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، هم اکنون​ با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG