لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۳:۴۱

ملاقات با کیوان صمیمی بهبهانی


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

بیش از چهار دهه از زندگی خود را بر سر آرمان‌هایش گذاشته است، «عدالت، آزادی، دموکراسی و حقوق بشر»، دغدغه‌هایی است که هیچگاه ر‌هایش نکرده، دخترش عادله می‌گوید، «نامش نشان می‌دهد که پدرش چقدر به عدالت خواهی پایبند و مومن بوده است.»

ملاقات با کیوان صمیمی بهبهانی
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:45 0:00

کیوان صمیمی بهبهانی، روزنامه نگار، مدیرمسوول ماهنامه توقیف شده «نامه»، عضو شورای ملی صلح، عضو کمیته پی‌گیری بازداشت‌های خودسرانه، عضو کمیته حمایت از حقوق شهروندی و نیز عضو کمیته دفاع از حق تحصیل است.

او یک روز پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم در بیست و سوم خردادماه سال ۸۸، بازداشت شد. اتهامات آقای صمیمی اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام، تشویش اذهان عمومی اعلام شد.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد هم‌اکنون وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG