لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۷:۱۱

ملاقات با مریم شفیع پور


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

پس از وقایع انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ بود که او همراه با بیش از ۱۵ نفر دیگر از فعالان دانشجویی دانشگاه بین‌المللی قزوین به دلیل آنچه مسوولان دانشگاه «شرکت در اغتشاشات پس از انتخابات ۸۸» خوانده می‌شد، از تحصیل محروم شد.

ملاقات با مریم شفیع پور
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:33 0:00

مریم شفیع‌پور، از فعالان دانشجویی دانشگاه بین‌المللی قزوین بود که در انتخابات سال ۸۸، در ستاد انتخاباتی مهدی کروبی فعال بود.

خانم شفیع‌پور که دستی هم به وبلاگ‌نویسی داشت در زمستان سال ۸۸ و پس از بالاگرفتن اعتراضات خیابانی به نتایج انتخابات از وبلاگ‌نویسی محروم ماند و وبلاگ‌ او فیلتر شد، اما حتی فیلترشدن وبلاگ این فعال دانشجویی و عضو ستاد مهدی کروبی، برای نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به معنای بسته‌شدن پرونده این فعال دانشجویی نبود.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، هم اکنون​ با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG