لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۳۹

ملاقات با صدف ثابتیان


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

از سال ۷۷، موسسه آموزش بهاییان ایران و دست اندرکاران آن به تناوب تحت فشار بوده‌اند، زمانی اساتید، زمانی دیگر دانشجویان و در دوره‌ای حتی مسوولان اداری و مالی این موسسه آموزشی احضار، بازداشت و محکوم شده‌اند و به حبس افتاده‌اند.

ملاقات با صدف ثابتیان
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:30 0:00

صدف ثابتیان یکی از دست اندرکاران و مرتبطان با همین دانشگاه مجازی بهاییان ایران است که در هجوم گسترده ماموران اطلاعاتی – امنیتی به دست‌اندرکاران این دانشگاه در سراسر ایران در خرداد ماه سال ۸۸ بازداشت شد.

پرونده این شهروند بهایی اهل ساری، در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی، به اتهام شرکت در جلسه‌ای تحت عنوان دفاع از حق تحصیل رسیدگی شد.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد هم‌اکنون وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG