لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۳۱

ملاقات با صدیقه مرادی


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

بازداشت او در سال ۹۰ برایش تازگی نداشت، او از زندانیان دهه ۶۰ است که در‌‌ همان سال‌های دهه ۶۰ بازداشت و زندان را تجربه کرده بود.

ملاقات با صدیقه مرادی
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:59 0:00

صدیقه مرادی در اردیبهشت ماه سال ۹۰، در تهران بازداشت شد، او پس از بازداشت به سلول‌های انفرادی بندهای امنیتی زندان اوین انتقال یافت. خانم مرادی ۷ ماه را در سلول‌های انفرادی، تحت بازجویی گذراند تا اینکه در آذرماه سال ۹۰ به بند عمومی انتقال یافت.

اتهام او محاربه از طریق همکاری با سازمان مجاهدین خلق به عنوان یکی از گروه‌های سیاسی معاند با نظام جمهوری اسلامی ایران بود، پرونده خانم مرادی با همین اتهام در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی محمد مقیسه بررسی شد. ​

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد هم‌اکنون وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش،​ با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG