لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۶:۱۰

ملاقات با سیامک قادری


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

از قدیمی‌ترین خبرنگاران خبرگزاری دولتی ایران، ایرنا بود که به نحوه عملکرد و مدیریت مدیران ایرنا انتقاد داشت. این انتقاد‌ها به عملکرد مدیران خبرگزاری ایرنا او را بر آن داشت تا وب‌سایتی راه اندازی کرده و در آن وب‌سایت از آنچه در ایرنا می‌گذرد بنویسد.

ملاقات با سیامک قادری
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:58 0:00

وبلاگ «ایرنای ما» از پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، بازگو کننده اخبار تحولات داخلی ایرنا و نظرات او درباره جنبش اعتراضی مردم ایران و رهبران جنبش اعتراضی شد. اداره همین وبلاگ، به اتهام اصلی سیامک قادری بدل شد. این خبرنگار در مردادماه سال ۸۹ با هجوم ماموران امنیتی اطلاعاتی در منزلش بازداشت شد. ​

پرونده آقای قادری، به اتهام تبلیغ علیه نظام، تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه بررسی شد.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، هم اکنون​ با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG