لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۱:۳۲

ملاقات با زهرا (محبوبه) منصوری


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

برادرش از زندانیان سیاسی و عقیدتی زندان رجایی شهر است که به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق، از سال ۸۶ در این زندان، ‌مجبوس است. اما دختر این زندانی می‌گوید، مادرش هیچگاه فردی سیاسی نبوده و تنها در این سال‌ها، چندباری با برادرش در زندان رجایی شهر ملاقات کرده است.

ملاقات با زهرا (محبوبه) منصوری
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:31 0:00

زهرا یا محبوبه منصوری، خواهر محمدعلی منصوری است، ‌او در خردادماه سال ۹۰ با هجوم ماموران اطلاعاتی و امنیتی به منزل مسکونی‌اش بازداشت شد.

زهرا یا محبوبه منصوری، به اتهام دست داشتن در بیرون‌ آوردن و انتشار ویدیویی از محسن دگمه‌چی، ‌زندانی سیاسی-عقیدتی محبوس در زندان رجایی شهر که پس از ابتلا به بیماری سرطان پانکراس در زندان درگذشت، ‌متهم شده است.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد هم‌اکنون وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG