لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۲:۳۲

جوادی حصار: در انتخابات آینده، افکار عمومی احمدی نژاد را محاکمه کند


محمود احمدی نژاد که چهار سال پیش برای نامزدی اسفندیار رحیم مشایی در تلاش بود اینک برای نامزدی حمید بقایی یار دیگر خود تلاش میکند
محمود احمدی نژاد که چهار سال پیش برای نامزدی اسفندیار رحیم مشایی در تلاش بود اینک برای نامزدی حمید بقایی یار دیگر خود تلاش میکند

محمود احمدی‌نژاد طی یک سخنرانی به شدت حسن روحانی را مورد حمله قرار داده است.

در سخنرانی رئیس جمهوری سابق در روز چهارشنبه در اهواز حمید بقایی از یارانش حضور داشت.

حمید بقایی از معاونان محمود احمدی‌نژاد داوطلب نامزدی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت شده است و رئیس جمهوری سابق از نامزدی وی حمایت میکند.

«محمدصادق جوادی حصار» تحلیل گر مسائل سیاسی در ایران بخت پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را بالا میداند و کارنامه دولت وی در خارج کردن کشور از وضعیت تحریم های بین المللی و رشد منفی دوران احمدی نژاد را قابل توجه ارزیابی میکند. وی به رادیو فردا میگوید در انتخابات آینده افکار عمومی باید آقای احمدی نژاد را مورد محاکمه قرار دهد.

please wait

No media source currently available

0:00 0:03:52 0:00
لینک مستقیم

آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی محمود احمدی نژاد را از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری منع و تأکید کرده است در انتخابات آینده خواهان دو قطبی شدن کشور نیست.

دولت حسن روحانی همواره از مشکلات ناشی از سیاست های دولت محمود احمدی نژاد گلایه داشته است.

برخی از مسئولان ارشد دولت قبل از جمله حمید بقایی و محمدرضا رحیمی در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی با پرونده های فساد و اختلاس روبرو بوده و به زندان افتاده اند.

شماری از کارشناسان سیاسی محمود احمدی نژاد و یارانش را جریانی جدا از جناح اصول گرا میدانند گرچه که این عنوان از زمان قدرت گیری وی در ادبیات سیاسی جمهوری اسلامی باب شد.

XS
SM
MD
LG