لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۰۹

مدتی این مثنوی تأخیر شد ...


توضیح ضروری: این میز کار و صفحه کلید من نیست و این من نیستم که دست‌هاش را در تصویر می‌بینید. دلیل ساده‌اش هم این که اصلا بلد نیستم چنین ساعت‌هایی دست کنم.
توضیح ضروری: این میز کار و صفحه کلید من نیست و این من نیستم که دست‌هاش را در تصویر می‌بینید. دلیل ساده‌اش هم این که اصلا بلد نیستم چنین ساعت‌هایی دست کنم.
این شعر مولوی که البته خیلی پر مغز و پر معناست، به یک کلیشه رایج تبدیل شده برای عذر آوردن از وقفه در انجام کارهای سریالی و زنجیره‌ای. از سلسله سخنرانی‌هایی که به ناگاه با یکی چند جلسه تعطیلی روبه‌رو می‌شوند تا برنامه‌های رادیویی تلویزیونی که پخش آنها با چند هفته تأخیر مواجه می‌شود.
اما من فکر می‌کنم جان کلام این شعر در مصرع دوم است.
مدتی باید که تا خون شیر شد...
اینکه هر کاری پس از آغاز به نقطه قابل قبولی برسد، نیاز به زمان دارد. من در همین برنامه «صدای شما صدای فردا» که امروز سه‌شنبه هفتم تیر پخش می‌شود، توضیح داده‌ام که به دلیلی یک سری مشکلات و هماهنگی‌های فنی امکان به روز کردن این وبلاگ فراهم نبود.
در عوض ما سعی کردیم سؤالات شما را که در بخش نظرات پست‌های اخیر این وبلاگ نوشته بودید در برنامه صدای شما مطرح کنیم و به آنها پاسخ دهیم.
همین جا بگویم که یکی از پر تعدادترین سؤال‌های شما، در مورد نحوه شنیدن رادیو بر روی تلفن‌های همراه بود. در این مورد من در برنامه «صدای شما، صدای فردا» توضیحاتی داده‌ام و برنامه‌هایی را معرفی کرده‌ام که امکان دسترسی به رادیو فردا را فراهم می‌کنند.
در یکی دو روز آینده، همین طور که قبلاْ قول داده بودم، یکی دو برنامه کاربردی‌تر را در حد امکان در اینجا معرفی می‌کنم تا دوستانی که در این مورد سؤال داشتند، راحت‌تر پاسخ خود را پیدا کنند.
اما این چند هفته‌ای که ما سرگرم رفع اشکال از وبلاگ و راه‌اندازی مجدد آن بودیم، آنقدرها هم بی‌کار ننشستیم و همکارمان دنیس آژیری، در همین چند هفته اخیر یک پادکست اینترنتی راه‌اندازی کرد در حوزه فرهنگ و هنر.
پادکست فرهنگی که دنیس هر هفته چهارشنبه‌ها آماده و منتشر می‌کند، «پادهنگ» نام گرفته که ترکیبی است از دو کلمه پادکست و فرهنگ. (نظرهای خودتان در مورد این اسم را می‌توانید همین جا و یا حتی در بخش نظرات هر کدام از پادکست‌ها بگذارید.) برای این که پادهنگ‌هایی که تا الان تهیه شده را ببینید به اینجا سر بزنید.
همین جا بگویم که به زودی من هم یک پادکست تازه در حوزه اینترنت و تکنولوژی‌های جدید به شما ارائه می‌کنم که اینجا به پیشنهاد دوستان نام «پادکام» را بر آن گذاشته‌ام.
همین جا کامنت بگذارید و بگویید چه محتوایی را دوست دارید در این دو پادکست رادیو فردا دنبال کنید و در چه حوزه‌های دیگری دوست دارید این تجربه تکرار شود.

در ضمن در همین روزها از دنیس دعوت می‌کنم که در این وبلاگ، بیشتر در مورد پادکستش با شما در میان بگذارد.

تازه‌های ایران و جهان

XS
SM
MD
LG