لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۰۷

جیمزباند «۵۰ ساله» صدر نشین جدول موسیقی


فیلم «سقوط آسمان» با بازی دَنیِل کرِگ، ماه نوامبر برای نخستین بار به نمایش در خواهد آمد
فیلم «سقوط آسمان» با بازی دَنیِل کرِگ، ماه نوامبر برای نخستین بار به نمایش در خواهد آمد
در پنجاهمین سالگرد نخستین فیلم جیمز‌باند، موسیقی متن جدیدترین فیلم جیمز باند با صدای اَدِل، خواننده مشهور بریتانیایی، در عرض چند ساعت در صدر جدول آی تیونز قرار گرفت.

ترانه فیلم جدید «سقوط آسمان» که نیمه شب روز جمعه، ۱۴ مهر، به وقت محلی بریتانیا بر روی صفحه وب‌سایت رسمی اَدِل قرار گرفت، در چند ساعت به جایگاه نخست ترانه‌های خریداری شده از طریق آی تیونز صعود کرد.



ترانه‌های سری فیلم‌های جیمز باند توسط خوانندگان مشهوری چون پل مک‌کارتنی، شرلی بََسی و مدونا اجرا شده‌اند و به شهرت رسیده‌اند، اما این نخستین بار است که ترانه فیلم جیمزباند در صدر جدول موسیقی قرار می‌گیرد.

به نوشته دیلی میل اگر خرید این ترانه از آی‌تیونز به همین ترتیب ادامه پیدا کند، به احتمال قوی این ترانه به چهارمین ترانه اَدِل تبدیل می‌شود که در صدر ترانه‌های برتر بریتانیا قرار می‌گیرد.

نخستین فیلم جیمز باند که توسط شرکت «ایون پروداکشن» تولید شد، «دکتر نو» (Dr. No) نام داشت که ۵۰ سال پیش، سال ۱۹۶۲، با نقش آفرینی شان کانری به روی پرده رفت.

از مشهورترین ایفاگران نقش جیمز باند می‌توان به شان کانری، راجر مور، تیموتی دالتون، پیِرس برازنن و دَنیِل کرِگ اشاره کرد.

قرار است فیلم «سقوط آسمان» با بازی دَنیِل کرِگ ماه آینده، نوامبر، برای نخستین بار به نمایش در بیاید.
XS
SM
MD
LG