لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۲۲

"شما" بنویسید


روزهای منتهی به بهمن ۱۳۵۷ را به خاطر می‌آورید؟ روزهایی که همه بودند؛ حتی کسانی که در زمره موافقان هم نبودند، دست‌کم رويدادها را به دقت و از نزدیک دنبال می‌کردند. همان روزها بود که سرنوشتی ديگر برای ايران رقم خورد.


از آن روزها، از آن سال، از آن چه بود و از آن چه شد چه حکایت و خاطره‌ای در ذهن دارید؟ کدام خاطره هنوز نقشی پررنگ در ذهن‌تان دارد؟


اگر سنی کم‌تر از عمر انقلاب ۱۳۵۷ دارید چه‌ها شنیده‌اید در باره آن روزها؟ اطرافیان بزرگ‌تر شما چه می‌گویند از خاطرات‌شان که در خاطر شما پایدارتر مانده؟


رادیو فردا قصد دارد با کنار هم گذاشتن خاطره‌ها و يادها، تصويری را که شما از انقلاب ۱۳۵۷ در ذهن دارید با دیگران نیز به اشتراک بگذارد.


رادیو فردا پس از دریافت حکايت‌ها و روایت‌های شما از آن روزها، آنها را، با هر نامی که مایل باشید، در وب‌سايت خود منتشر می‌کند.


نوشته‌هایتان را می‌توانید به خط و زبان فارسی به این نشانی بفرستید:

info@radiofarda.com

در قسمت موضوع (سابجکت) بنویسید:

Iranian Revolution


می‌توانید نوشته‌هایتان را -چنانچه کوتاه است- در بخش نظرخواهی زیر همین مطلب نیز قرار دهید.


نوشته‌های شما، پس از بررسی ظرف روزهای آینده و در کنار ویژه برنامه‌های سی‌امین سالگرد انقلاب به مرور منتشر خواهد شد.

پیش از انتشار

کارکنان یا نمایندگان تعیین‌شده از سوی رادیو اروپای آزاد / رادیو آزادی قبل از درج هر مطلب یا اظهار نظری باید آن را تایید کنند.

نظراتی که حاوی اتهام، توهین، خشونت، نفرت، تهدید و تبعیض باشد یا تحریک‌کننده، قبیح، تبعیض‌آمیز و خلاف قانون باشد، به صلاح‌دید مسئولان وب‌سایت حذف یا تصحیح خواهد شد.

لطفا از ارسال مطالبی که ناقض اصل مالکیت معنوی نگارنده يا بدون اجازه صاحب اصلی آن باشد خودداری کنید.

همچنین به عنوان اسم مستعار، از نام اشخاص مشهور استفاده نکنید.

XS
SM
MD
LG