لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۳:۴۶

جوانفکر: سفر احمدی‌نژاد به خوزستان سیاسی و تبلیغاتی نیست


ورود احمدی‌نژاد به اهواز
ورود احمدی‌نژاد به اهواز

با اعلام خبر سفر دوروزه محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین ایران، به استان خوزستان، مشاور رسانه‌ای او تأکید کرد که این سفر «مبتنی بر اهداف سیاسی یا تبلیغاتی نیست.»

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، علی‌اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد، روز یکشنبه ۳۰ آبان با ذکر این مطلب گفت که «برخلاف تبلیغات مسموم و منفی برخی رسانه‌ها علیه سفر دکتر احمدی‌نژاد به استان خوزستان»، وی قرار است در این سفر در «برنامه‌های اربعین» حضور پیدا کند.

روز شنبه میثم عبداللهی، دبیر شورای موسوم به «شورای تبیین آرمان‌های انقلاب و بازخوانی خط امام در استان خوزستان» نیز به خبرگزاری مهر گفت که محمود احمدی‌نژاد برای «ادامه فعالیت‌های تبیینی» به خوزستان سفر می‌کند و با تأکید بر این‌که این سفر احمدی‌نژاد «به هیچ وجه سیاسی و تبلیغاتی نیست»، گفت: «از اصحاب رسانه استان می‌خواهیم با حسن ظن به این گونه برنامه‌ها نگاه کرده و از برداشت‌های سیاسی و انعکاس گمانه‌زنی‌ها خودداری کنند.»

محمود احمدی‌نژاد روز ۲۵ شهریور نیز به گرگان سفر کرده بود و در این سفر شعارهایی نیز درباره نامزد شدن او در انتخابات توسط هوادارانش سر داده شده بود.

پیش از مخالفت علنی‌ آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی با نامزد شدن محمود احمدی‌نژاد، در رسانه‌ها از رئیس‌جمهور پیشین ایران نیز به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی این انتخابات نام برده می‌شد.

یک روز پس از آن‌که ایت‌الله خامنه‌ای تأکید کرد که صلاح نمی‌داند محمود احمدی‌نژاد در انتخابات پیش رو شرکت کند، آقای احمدی‌نژاد در نامه‌ای نوشت که «تبعیت» خود از «توصیه» آیت‌الله خامنه‌ای را به او اعلام کرده است.

دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایران ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ برگزار می‌شود، و همزمان با آن، شهرهای مختلف ایران شاهد برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز خواهند بود.

XS
SM
MD
LG