لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۳:۴۵

بازداشت سه نفر در شاهرود به خاطر ویدئوکلیپ «گل برای ایران»


عکس تزئینی است
عکس تزئینی است
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهرود در استان سمنان از دستگیری سه نفر از کسانی خبر داد که در تهیه یک ویدئوکلیپ شاد مربوط به تشویق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، شرکت کرده‌بودند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، رحمت‌الله طاهری توضیح داد که این کلیپ با عنوان «گل برای ایران» از یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش شده و در خصوص گل زدن ایران در جام جهانی فوتبال است که برخی از صحنه‌های آن در مناطقی از شاهرود تهیه شده بود.

وی گفت: «پس از چند روز بررسی سرانجام ˈس. عˈ و ˈم. لˈ دو نفر بازیگر فیلم که هر دو ۲۳ ساله هستند و در یک خانه مجردی زندگی می‌کردند دستگیر شدند.»

رحمت‌الله طاهری با اشاره به «اعتراف متهمان به ساخت این ویدئوکلیپ» گفت: «کارگردان ۲۶ ساله این فیلم نیز که در رشته عکاسی فعالیت می‌کند شناسایی و دستگیر شد و متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.»

وی افزود: «به اظهار متهمان شبکه ماهواره‌ای که این ویدئو کلیپ را پخش کرده در بخش‌هایی دستکاری و آن را تحریف کرده است.»

فرمانده نیروی انتظامی شاهرود این ویدئوکلیپ را «مبتذل» دانست و آن را ازجمله «دام‌های شیطانی» غرب برای جوانان به‌شمار آورد.

اشاره فرمانده انتظامی شاهرود می‌تواند به ویدئوکلیپ «گل ایران» ساخته «گروه عجم» باشد که در هفته‌های اخیر در اینترنت منتشر شده‌است.

در پایان این ویدئوکلیپ از همکاری هواداران تیم ملی فوتبال ایران در چندین شهر اروپایی و آمریکایی و هم‌چنین در شاهرود، سنگسر، شهمیرزاد، طالقان، تهران، و اصفهان سپاسگزاری شده‌است.

چندی پیش نیز گروهی از جوانان ایرانی‌ به اتهام بازسازی ویدئوکلیپ «هپی» (شاد) فرل ویلیامز و رقص در تهران بازداشت شده و سپس آزاد شدند.

پس از این بازداشت، ویدئوکلیپ‌های دیگری با شرکت افراد بیشتری در تهران ساخته و در اینترنت پخش شده‌است.
XS
SM
MD
LG