لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۱:۰۰

«مرد ژله‌ای» در شیراز اعدام شد


حکم اعدام یک سارق معروف به «مرد ژله‌ای»، به اتهام افساد فی‌الارض و ایجاد ناامنی صبح روز یکشنبه ۱۶ خرداد در شیراز و در ملأ عام به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، امین – د، ۲۲ ساله، معروف به مرد ژله‌ای، ضمن ورود غیرقانونی به منازل تعداد زیادی از شهروندان اقدام به سرقت و تجاوز جنسی می‌کرده است.

بنا بر این گزارش، معروف شدن وی به «مرد ژله‌ای» به این خاطر است که وی با خارج کردن لباس‌های خود، بدن خود را با روغن سیاه چرب می‌کرد تا در صورت به دام افتادن بتواند به سادگی فرار کند. این متهم با تیغ قربانیان خود را تهدید کرده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داده است.

این فرد به ۱۰۰ مورد ورود غیرقانونی به منازل اقرار کرده است. این جوان، دوسال قبل نیز به دلیل سرقت موبایل بازداشت شده بود اما شاکی پرونده به دلیل خجالت از مطرح کردن آزار جنسی، از شکایت دربارهٔ این موضوع سرباز زده بود.

مسئولان استان فارس پیشتر اعلام کرده بودند وی در تاریخ هفتم شهریور ماه ۹۴ دستگیر شده و به دلیل حساسیت موضوع، پرونده وی به صورت ویژه بررسی شد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز، علی صالحی، پیشتر گفته‌بود که فرد متهم از طریق بقایای خون، مو و لباس در صحنه جرم شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شگرد کاری متهم به این گونه بود که از ۱۲ شب تا ۵ و ۳۰ بامداد به صورت پنهانی وارد منازل مردم می‌شده‌است.

بنا بر گزارش‌ها، بامداد یک‌شنبه متهم دیگری به نام «مجتبی - گ» نیز به طور همزمان با «امین د.» در کنار او به دار آویخته شد؛ اتهام «مجتبی گ.»، «ارتکاب زنای به عنف پیش از اقدام به قتل» اعلام شده‌است.

XS
SM
MD
LG