لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۳۳

نخستین نشست خبری حسن روحانی در منصب ریاست‌جمهوری

اولین نشست خبری حسن روحانی در مسند ریاست جمهوری، سه‌شنبه ۱۵ مرداد در نهاد ریاست جمهوری با حضور رسانه‌های خارجی و داخلی برگزار شد. روحانی در این کنفرانس خبری اهم سیاست‌های داخلی و خارجی خود را برای خبرنگاران تشریح کرد.

۱۶:۴۴ ۱۵.۵.۱۳۹۲
نخستین نشست خبری حسن روحانی در مسند ریاست‌جمهوری از ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران (دوازده و سی دقیقه به وقت گرینویچ) آغاز می‌شود.
۱۶:۴۶ ۱۵.۵.۱۳۹۲
این نشست خبری در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود و به طور زنده از شبکه‌های خبر، چهار سیما، پرس تی‌وی، العالم، رادیو ایران و رادیو جوان پخش خواهد شد.
۱۶:۵۰ ۱۵.۵.۱۳۹۲
رادیو فردا در خصوص تحلیل این نشست خبری با تقی رحمانی تحلیلگر سیاسی در پاریس، مجید محمدی، جامعه‌شناس، رضا تقی زاده، تحلیلگر سیاسی، و احمد علوی، اقتصاددان در سوئد گفت‌وگو می‌کند.
۱۶:۵۲ ۱۵.۵.۱۳۹۲
رضا تقی‌زاده: آقای روحانی باید نخست مسائل رویکرد سیاست خارجی خود را با رهبر جمهوری اسلامی حل کند. در عرصه‌های دیگر هم ناچار است نخست مسائلش را با سپاه حل کند.
۱۷:۰۱ ۱۵.۵.۱۳۹۲
احمد علوی: تیم پیشنهادی روحانی برای وزارت خانه‌ها، تاکنون در مورد حل مشکلات تورم، تنها حرف‌های کلی زده‌اند.
۱۷:۰۵ ۱۵.۵.۱۳۹۲
تقی رحمانی: جامعه مدنی اگر بر دولت روحانی نظارتی نکند و مردم تنها رأیی بدهند و چهار سال بعد بازگردند و تظاهرات کنند کارها به خوبی پیش نخواهد رفت.
۱۷:۰۷ ۱۵.۵.۱۳۹۲
با نواخته شدن سرود ملی ایران در یکی از سالن‌های نهاد ریاست جمهوری در منطقه پاستور تهران، نشست خبری حسن روحانی در حال آغاز شدن است.
۱۷:۰۹ ۱۵.۵.۱۳۹۲
حسن روحانی در آغاز سخنان خود در این کنفرانس خبری به ویژه از رسانه ملی در خصوص انعکاس اخبار مراسم تحلیف و تنفیذ خود سپاسگزاری کرد.
۱۷:۱۱ ۱۵.۵.۱۳۹۲
حسن روحانی: این انتخابات پیام روشنی را برای جهان داشت که ایران تعامل عزتمندانه را با جهان خواستار است.
۱۷:۱۲ ۱۵.۵.۱۳۹۲
روحانی: من وعده داده‌ام که دولت آینده دولت پاسخگو و شفاف خواهد بود. بنابر این به طور نوبه‌ای و مستمر با مردم کشور صحبت خواهم کرد، از پیشرفت‌ها و حتی از کاستی‌ها و نقص‌ها.

بیشتر

XS
SM
MD
LG