لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۲۳

درمان مهدی کروبی در «خانه امن وزارت اطلاعات» ادامه می‌یابد


فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی، نامزد معترض به نتیجه انتخابات رياست جمهوری در سال ۱۳۸۸، اعلام کرد که ادامه روند درمانی آقای کروبی به «مکان حبس او» در «ساختمان امن وزارت اطلاعات» منتقل شده است.
وب‌سايت خبری سحام نيوز، پنج‌شنبه، ۲۴ مرداد، به نقل از خانم کروبی گزارش داده است که درمان همسر او «زير نظر پزشک» انجام خواهد شد.
پيش از اين گزارش شده بود که مهدی کروبی، هفتم مردادماه برای انجام امور درمانی و انجام برخی آزمايش‌های پزشکی در بيمارستان قلب تهران بستری شده بود.
خانواده اين نامزد معترض به نتیجه انتخابات رياست جمهوری در سال ۸۸، در بيانيه‌ای اعلام کرده‌ است که آقای کروبی پس از دو روز بستری بودن و انجام عمل آنژيوگرافی، مجددا به ساختمان امن وزارت اطلاعات منتقل شده بود.
بر اساس اين بيانيه، مهدی کروبی که از او به عنوان يکی از رهبران جنبش سبز نام برده می‌شود، «به دليل حبس دو ساله در ساختمان امن وزارت اطلاعات تحت نظر ماموران» و دوری از هوای آزاد و نور مستقيم آفتاب، دچار مشکلات عديده‌ای از جمله مشکلات تنفسی شده است.
خانواده مهدی کروبی در بيانيه خود افزوده‌اند که روحيه آقای کروبی مانند گذشته «بسيار قوی و خوب» است.
اکنون بيش از ۹۰۰ روز از حبس مهدی کروبی، ميرحسين موسوی و همسر او، زهرا رهنورد می‌گذرد.
گزارش‌های متعددی در هفته‌های اخير از وضعيت نامناسب سلامتی ميرحسين موسوی نيز منتشر شده است.
بر اساس اين گزارش‌ها، آقای موسوی در هفته‌های اخير چندين بار برای مداوا و انجام آزمايش‌های مختلف به بيمارستان منتقل شده، اما پس از درمان اوليه مجددا به حبس خانگی منتقل شده است.
XS
SM
MD
LG