لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۱:۰۰

بازگشت ملی پوشان و عذرخواهی کی‌روش از برخی اهالی فوتبال


وزیز ورزش ایران در مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال
وزیز ورزش ایران در مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال

اعضای تیم ملی فوتبال ایران بامداد روز شنبه ۷ تیر به ایران بازگشتند و با استقبال برخی مقام های دولتی و جمعی از هوادارن فوتبال روبرو شدند.

ملی پوشان فوتبال به همراه کادر فنی با پروازی مستقیم از برزیل به تهران آمدند و ساعت چهار بامداد روز شنبه وارد تهران شدند.

تیم ملی فوتبال ایران، چهارشنبه گذشته با شکست سه بر یک مقابل تیم بوسنی، در عمل شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال نخستین کسی بوده که وارد سالن فرودگاه تهران شده و پس از او آندرانیک تیموریان و سپس کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی وارد سالن شد.

این در حالیست که ملی‌پوشان خسته که از سفری طولانی بازگشته‌اند انتظار چنین استقبالی را نداشتند.

از میان بازیکنان تیم ملی ایران اشکان دژاگه، مهرداد بیت‌آشور و دانیل داوری به ایران نیامده‌اند.

اما کارلوس کی‌روش مربی خبر ساز این روزهای فوتبال ایران در این مراسم گفت که فکرمی‌کرده می‌شد نتیجه بهتری در جام جهانی بگیرد و باید هم این اتفاق می‌افتاده.

آقای کی‌روش با تجلیل از عملکرد ملی پوشان ایرانی، گفت: در کل بازیکنان ایران فوق‌العاده خوب بودند و به همین دلیل باید به آن‌ها احترام بگذاریم و از آن‌ها قدردانی کنیم.

او گفت که پیش از جام جهانی کسی در دنیا درباره جایگاه فوتبال ایران حرفی نمی زد.

آقای کی‌روش در پاسخ به اینکه آیا باید از صحبت‌هایش بوی خداحافظی را شنید گفت: وقتی در فوتبال همیشه در صلح و صفا هستید، خداحافظی مطرح نیست.

او ادامه داد که حضورش در ایران یک سفر فوق‌العاده خوب و بسیار زیبا بوده است. کارلوس کی‌روش در پایان از اینکه برخی تصمیم‌هایش سبب ناراحتی برخی فوتبالی‌ها شده عذرخواهی کرد.

او گفت: «برخی از تصمیم‌هایش ممکن است کسانی را آزرده باشد اما در فوتبال گرفتن این تصمیم‌ها لازم است.»

در روزهای گذشته برخی خبرها حاکی از آن بود که کارلوس کی‌روش تمایلی به ماندن در ایران ندارد و از طرفی علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال نیز مایل نیست که آقای کی‌روش با همان شرایط قبلی به کارش ادامه دهد.

این درحالیست که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان گفته که با تمدید قرار داد کارلوس کی‌روش به صورت مشروط مخالفتی ندارد.

XS
SM
MD
LG