لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۶:۴۳

بريتنی اسپيرز در ميان سیمپسون ها؟


کارتون سمپسون ها، از آغاز نمايشش در سال ۱۹۸۹تا کنون ده ها جايزه را از آن خود کرده است.
کارتون سمپسون ها، از آغاز نمايشش در سال ۱۹۸۹تا کنون ده ها جايزه را از آن خود کرده است.

آيا بريتنی اسپيرز، خواننده مشهور موسيقی پاپ جهان سرانجام موفق خواهد شد که در کارتون سیمپسون ها شخصيت واقعی خود را ايفا کند؟


حضور در کارتون سیمپسون ها، برای برينتی ۲۵ ساله اين موقعيتی عالی است تا در اين مجموعه پرطرفدار خود را جاودانه کند.


به نظر می رسد در آينده بريتنی اسپيرز در کنار بارت، هومر و مارج سیمپسون، شخصيت های اين کارتون انتقادی حضور يابد.


  • پيش از بريتنی اسپيرز، شخصيت های مهم هنری و سياسی ديگری نيز در سمپسون ها شرکت داشته اند؛ از جمله داستين هافمن، مايکل جکسون، جک لمون و تونی بلر، نخست وزير سابق بريتانيا.

بريتنی اسپيرز علی رغم ناکامی های خود در سينما، توجه سازندگان اين کارتون موفق را، که ده ها جايزه هنری را از دسامبر سال ۱۹۸۹، سال آغاز نمايش آن تاکنون نصيب خود ساخته، جلب کرده است.


يردلی اسميت، که به جای ليزا سیمپسون، دختربچه سیمپسون ها، حرف می زند، در اين باره به مطبوعات گفت: «بريتنی آماده است که در سیمپسون ها شرکت کند. ما اين کار را به خوبی پيش خواهيم برد.»


طرح حضور اين خواننده پاپ در انيميشن سیمپسون ها، به کارتون بريتنی در نخستين آلبوم او با نام Baby One more Time در سال ۱۹۹۹ بازمی گردد. اين آلبوم با فروش ۱۴ ميليون نسخه، رکورد بالاترين فروش نخستين آلبوم يک خواننده زن در آمريکا را دارد.


ماجرای اين ويدئو کليپ در يک مدرسه اتفاق می افتد و همين موضوع سازندگان سیمپسون ها را بر آن داشت که در بخشی از اين فيلم، بارت، شخصيت پسر سیمپسون ها را در مدرسه خود با برينتی آشنا کنند.


هنوز آرزوی برينتی برای شرکت در اين کارتون به واقعيت نپيوسته است.


پيش از او شخصيت های مهم هنری و سياسی ديگری نيز در سیمپسون ها شرکت داشته اند؛ از جمله داستين هافمن، مايکل جکسون، جک لمون و تونی بلر، نخست وزير سابق بريتانيا. بنا براين تمايل بريتنی اسپيرز برای حضور در اين کارتون بی دليل نيست.


برينتی اسپيرز از سال ۱۹۹۹ ميلادی تاکنون ۵ آلبوم به بازار عرضه کرده است که پرفروش ترين آنها پس از نخستين آلبوم او که ۲۶ ميليون دلار در سطح جهان فروش کرد، آلبوم Oops!... I Did It Again است که در سال ۲۰۰۰ توليد شد و فروش آن در جهان ۲۲ ميليون دلار بود.


از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۶ ميلادی هيچ خواننده ای نتوانسته است به اندازه برينتی اسپيرز صفحه های خود را بفروشد .


وی تا کنون در سه فيلم سينمايی، سه فيلم تلويزيونی و يک نمايشنامه نيز بازی کرده است.


XS
SM
MD
LG