لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۰۷

امير ارجمند: موسوی از بيمارستان به حصر خانگی بازگردانده شد


اردشير امير ارجمند، مشاورميرحسين موسوی و سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز اميد ، روز جمعه سوم شهریورماه گفته است که مير حسين موسوی، از رهبران معترضان در ايران، پس از معالجات و انجام آنژيو به «حصر» خانگی بازگردانده شده است.
.
اردشير امير ارجمند در گفت وگو با راديو فردا، گفت ميرحسين موسوی پس از آنژيوگرافی از بيمارستان به حصرخانگی بازگردانده شده و حالش مساعد است.

ميرحسين موسوی روزپنج شنبه به علت عارضه قلبی به بيمارستان منتقل شده بود.

در همين زمينه، وب سايت کلمه نوشته است: در پی عمل آنژيوگرافی و استنت گذاری روز گذشته ميرحسين موسوی، وی ظهر امروز با پايان ۲۴ ساعت مراقبت تحت نظر پزشکان، از بيمارستان مرخص و به زندان خانگی در کوچه اختر بازگردانده شد.

دکتر علی شکوری راد، پزشک متخصص و عضو جبهه مشارکت، درباره وضعيت پزشکی ميرحسين موسوی به «کلمه» گفته است:« آقای مهندس (ميرحسين موسوی) روز گذشته آنژيوگرافی شدند و در يکی از رگ های قلب که تنگ شده بوده استنت گذاشتند و آن را بالن زده و باز کردند و تا امروز که من از طريق پزشکان معالج در جريان روند درمانی ايشان قرار گرفتم همچنان تحت نظر بودند.»

وی اضافه کرده است:« ظاهرا آقای مهندس در دو سه ماه اخير مشکلاتی پيدا کرده بودند و نياز به اقدامات درمانی داشتند که ديروز انجام شده و شايد می شد زودتر هم انجام شود و اگر هم زودتر انجام می شد حتما با پروتکل پزشکی ايشان سازگار تر بوده است.»

به گزارش «کلمه» دکتر علی شکوری راد که درجريان اقدامات صورت گرفته برای ميرحسين موسوی قرار دارد در ادامه با اشاره به اينکه ميرحسين موسوی ممنوع الملاقات بود و فقط خانواده پزشکان معالج می توانستند به ديدار او بروند گفته اند: پزشکان گفته اند عمل موفقيت آميز بوده و وضعيت ايشان در حال حاضر پايدار و مناسب است.

ميرحسين موسوی، از رهبران معترضان در ايران، بيش از ۵۰۰ روز است که پس از انتخابات رياست جمهوری سال ۸۸ ، همراه همسرش، زهرا رهنورد در حصر خانگی به سر می‌برد.
XS
SM
MD
LG