لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۳۱

توضیحات مهم در مورد سایفون ۳؛ جدیدترین فن‌آوری عبور از فیلتر رادیو فردا


در روزهایی که فیلترشکن نسیم از دسترس شما خارج شده، رادیو فردا تازه‌ترین فن‌آوری سایفون را برای عبور از فیلترینگ به شما ارائه می‌کند.


با استفاده از این فن‌آوری جدید، با سهولت و امنیت بیشتری از سد فیلترینگ عبور کنید. بنا بر تجربه و آمارهای راديوفردا، نرم‌افزار سايفون به ويژه زمانی که کاربران با اينترنتی کم‌سرعت سروکار دارند، برای عبور از سد فيلترينگ راهگشاتر است.

برخی از مهم‌ترین پرسش‌ها در مورد این فن‌آوری جدید و پاسخ آنها را با هم مرور می‌کنیم.

سایفون ۳ چیست؟

سایفون ۳ یک ابزار جدید از شرکت سایفون است که با هدف کمک به استفاده از اینترنت، بدون محدودیت‌های ناشی از فیلترینگ طراحی شده است.

این برنامه با بهره گیری از تکنولوژی پروکسی وی‌پی‌ان و اچ‌تی‌تی‌پی، بهترین امکان دسترسی به محتوای سایت‌ها را به شما ارائه می‌‌دهد. برنامه سایفون ۳ به‌طور اتوماتیک راه‌های متفاوت برای دسترسی‌ به سرور وی‌پی‌ان سایفون را جستجو می‌کند تا امکان استفاده از اینترنت بدون فیلتر را برای کاربر فراهم کند.

چگونه می‌توانم سایفون ۳ را دریافت کنم؟

از طریق این لینک می‌توانید به فایل اجرایی سایفون ۳ دسترسی داشته باشید اما در صورتی که برای دریافت آن به مشکلی برخوردید با ما به آدرس ایمیل [get-farda@psiphon3.com] تماس بگیرید و برای سهولت دسته‌بندی ایمیل‌تان، تنها در قسمت موضوع بنویسید: سایفون ۳.

سایفون ۳ در حال حاضر برای سیستم‌های عامل ویندوزی، ارائه شده اما به زودی نسخه‌های ویژه این نرم‌افزار برای سیستم‌های عامل مکینتاش و اندروید نیز عرضه خواهد شد.

نرم‌افزار سایفون، نرم‌افزاری اوپن سورس یا متن‌باز است و کدهای آن برای دسترسی همگان در صفحه اصلی سایت این پروژه وجود دارد.

چگونه می توانم سایفون ۳ را راه اندازی کنم؟

برای راه‌اندازی این نرم‌افزار کافی است فایل اجرایی این برنامه را از آدرس زیر این مطلب دریافت و اجرا کنید.


پس از راه‌اندازی و اجرای سایفون ۳ ارتباط با سرور سایفون به طور اتوماتیک برقرار می‌‌شود و در هنگام برقراری ارتباط، یک آیکون در حال چرخش را خواهید دید.


از زمانی که این آیکون سبز می‌‌شود، تمام ترافیک اینترنت شما از طریق سایفون ۳ عبور می‌کند یا به عبارت ساده‌تر هر آنچه مرور خواهید کرد از طریق سایفون ۳ خواهد بود.


وقتی‌ که برنامه را می‌‌بندید، سایفون ۳ به طور خودکار قطع می‌‌شود. شما می‌‌توانید با کلیک بر روی آیکون سایفون، دوباره به برنامه وصل شوید.

در حین استفاده از سایفون چنانچه پروتکل وی‌پی‌ان مسدود شود، بعد از حداکثر ۲۰ ثانیه اختلال در اتصال، سایفون ۳ به طور اتوماتیک پروکسی اچ‌تی‌تی‌پی و پروکسی ساکس را از طریق تونل اس‌اس‌اچ ارائه می‌‌دهد.


در این صورت، تنها برخی‌ از برنامه های کاربردی شما از طریق سایفون ۳ عبور می‌‌کند.

سایفون ۳ به طور خودکار تنظیمات پروکسی سیستم ویندوز را تنظیم می‌‌کند به طوری که به صورت پیش فرض با تمام مرورگرهای معتبر مطابقت داشته باشد.

تازه‌های ایران و جهان

XS
SM
MD
LG