لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۳۴

مرگ یک مظنون به بمب‌گذاری در بوستون؛ مظنون دوم، فراری


رسانه‌های خبری از مرگ «مظنون شماره یک» (سمت چپ) خبر می‌دهند.
رسانه‌های خبری از مرگ «مظنون شماره یک» (سمت چپ) خبر می‌دهند.
رسانه‌های خبری روز جمعه، ۳۰ فروردین‌ماه، از مرگ یکی از مظنونین به بمب‌گذاری در مسابقه ماراتن بوستون، ایالات متحده، به دست نیروهای پلیس و فراری بودن مظنون دوم خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، «جست‌وجوی خانه به خانه» هم اکنون در شهر واترتاون، در حومه بوستون، برای یافتن و بازداشت مظنون دوم ادامه دارد.

انتشار عکس جدیدی از فرد مظنون به انجام انفجارهای بوستون
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:21 0:00


روز دوشنبه، ۲۶ فروردین‌ماه، انفجار دو بمب در نزدیکی خط پایان ماراتن بوستون، به کشته شدن ۳ نفر و زخمی شدن دست‌کم ۱۷۶ نفر منجر شد که حال ۱۷ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

برپایه گزارش‌های منتشر شده، شناسایی مظنونین این اقدام «تروریستی» از طریق بررسی دقیق تصاویر و ویدئوهای گرفته شده از ماراتن بوستون صورت گرفته است.

خبر مرگ یک مظنون به بمب‌گذاری در روز جمعه پس از آن منتشر شد که اف‌بی‌آی، پلیس فدرال آمریکا، چندین عکس و فیلم از دو مرد جوان منتشر کرد که کلاه کپی سیاه و سفید به سر و کوله‌پشتی به پشت دارند.

خبرگزاری رویترز گزارش می‌دهد که پنج‌شنبه شب مظنونین با مواد منفجره و شلیک گلوله به نیروهای پلیس حمله کرده‌اند، اما پس از مدتی یکی از آنها که به عنوان «مظنون شماره یک» شناخته می‌شود زخمی و بازداشت شده، اما در بیمارستان جان داده است.
XS
SM
MD
LG