لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۱۴

محمد به سوگواری حبیب آمد، هواداران پشت در ماندند


حضور هواداران مرد تنهای شب در شهرک غرب تهران
حضور هواداران مرد تنهای شب در شهرک غرب تهران

مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب، مرد تنهای شب موسیقی پاپ ایرانی همانطور که پیشتر گفته شده بود در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد.

please wait

No media source currently available

0:00 0:01:41 0:00
لینک مستقیم

این بار علاوه بر انبوه هواداران این هنرمند، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی و تعدادی از هنرمندان مانند، داریوش ارجمند، امیر تاجیک، مازیار فلاحی، مهدی یراحی و سعید شهروز حضور داشتند.

please wait

No media source currently available

0:00 0:01:32 0:00
لینک مستقیم

حمیدرضا نوربخش مهم‌ترین سخنران مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب، از او با عنوان هنرمندی یاد کرد که «در طول زندگی هنری‌اش به ابتذال کشیده نشد».

آقای نوربخش گفت: «حبیب در حوزه موسیقی پاپ مشغول فعالیت بود اما موسیقی پاپی که از مبنا و یک تفکر برخوردار بود».

هواداران حبیب را در تهران تنها نگذاشتند
please wait

No media source currently available

0:00 0:00:36 0:00

به گفته مدیر عامل خانه موسیقی ایران، حبیب «چند سال پیش با وعده‌هایی که در دولت قبل داده شد به ایران بازگشت اما متاسفانه این وعده‌ها عملی نشدند.»

احمدرضا و محمد، پسران حبیب
احمدرضا و محمد، پسران حبیب

اما همسر حبیب در گفت‌وگو با تارنمای موسیقی ما از اقامت این خواننده در ایران با عنوان «توفیق اجباری» یاد کرده و گفته بود که او برای دیدار خواهرش به ایران آمد اما بنا به دلایلی نتوانست از ایران خارج شود.

آقای نوربخش همچنین با تأکید بر این نکته که حبیب «در طول دولت جدید درخواستی برای مجوز ارائه نداد»، گفت: «ما هم هنگامی که ایشان فوت کردند مدام پیگیر این بودیم که ایشان را در تهران تشییع کنیم اما متاسفانه این امر محقق نشد».

یکی از برادران حبیب در اعتراض به وضعیت موجود از حضور داخل سالن خودداری کرد و گفت که می خواهد در میان هواداران صدای برادرش باشد.

پیشتر اخبار تأیید نشده‌ای مبنی بر مخالفت مقام‌های رسمی با تشییع پیکر حبیب در تهران و خاکسپاری او در قطعه هنرمندان عنوان شده بود.

حجت جمشیدپور مدیر برنامه‌های این خواننده نیز در گفت و با تارنمای موسیقی ما گفته بود که پیگیری‌های علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره نتیجه بخش نبوده است.

در مراسم هفتمین روز درگذشت این خواننده به دلیل ازدحام انبوده هواداران او از ورود حاضران به داخل محل برگزاری مراسم جلوگیری شد و تنها افراد درجه اول و دعوت شدگان به همراه خبرنگارانی که پیشتر ثبت نام کرده با دارا بودن کارت‌های مخصوص حضور داشتند.

امیر یکی از حاضران می‌گوید که یکی از برادران حبیب در اعتراض به وضعیت موجود از حضور داخل سالن خودداری کرد و گفت که می‌خواهد در میان هواداران صدای برادرش باشد.

برخی از حاضران می‌گویند بنا به دلایل نامشخصی مراسم زودتر از ساعت اعلام شده برگزار شد و دلیل آن را حضور محمد، فرزند این هنرمند که فعالیت موسیقایی‌اش را در لس‌آنجلس ادامه می‌دهد، عنوان می‌کنند.

XS
SM
MD
LG