لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۸:۲۱

«برو بیرون، رای بده»


beastieboys
beastieboys

گروه هیپ هاپ «بیستی بویز» همزمان با آغاز تور خود برای اجرای کنسرت «برو بیرون، رای بده» مشغول کار روی بخش دوم آلبومی به نام «بلبشو» است که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد.


آدام هوروویتز، یکی از اعضای گروه بیستی بویز، گفت: «ما آلان در حال ضبط این آلبوم جدید هستیم و امیدواریم که سال آینده آماده شود. این آلبوم اشعار زیادی دارد و بخش اعظم آن سیاسی است. البته بستگی دارد که منظور از «سیاسی» چه باشد. اگر وراجی در توالت و جوک های زشت را سیاسی تلقی کنیم، آره، این آلبوم خیلی خیلی سیاسی است.»


به گزارش خبرگزاری « رویترز»، آدام هوروویتز در پاسخ به این سئوال که آیا ترانه های جدید را در تور «برو بیرون، رای بده» اجرا خواهند کرد، می گوید: «فکر نمی کنم. همیشه خواندن ترانه های جدید در کنسرت عجیب از آب درمی آید. مردم هنوز به این ترانه ها عادت ندارند. هر وقت ما یک ترانه جدید اجرا می کنیم، مثل این است که جمعیت تبدیل به سنگ می شوند.»


گروه «بیستی بویز» بیش از ۲۰ سال پیش در سال ۱۹۸۶ به موسیقی هیپ هاپ روی آورد و هنوز در میان منتقدان و مردم به یک اندازه از محبوبیت برخوردار است.


  • « دلیل اصلی برگزاری تور "برو بیرون، رای بده" این واقعیت است که ۷۰ میلیون نفر از واجدان شرایط رای دادن در آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمی کنند.»
آدام هوروویتز، یکی از اعضای گروه بیستی بویز

این گروه به خاطر التقاطی گری، ارجاعات فرهنگی دور از ذهن و ناشناخته و اجرا با لباس های ازمد افتاده و عجیب معروف است.


به گفته آدام هوروویتز، دلیل اصلی برگزاری تور «برو بیرون، رای بده» این واقعیت است که ۷۰ میلیون نفر از واجدان شرایط رای دادن در آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمی کنند.


او افزود:«۷۰ میلیون نفری که رای نمی دهند، جمعیت بزرگی به شمار می روند. ما به این فکر افتادیم که در همین فاصله چند هفته تا چهارم نوامبر، یعنی زمان برگزاری انتخابات، روی صحنه برویم و خیلی ساده به مردم بگوییم که بهتر است بیرون بروند و رای بدهند. به همین خاطر هم برنامه کنسرت ها را برای ایالت هایی ترتیب دادیم که کمتر رای میدهند یا آرای شان همیشه در نوسان است.»


آقای هوروویتز در مورد برنامه ریزی این کنسرت ها گفت: «خیلی ساده ما با یک عده از خواننده ها و گروه های موسیقی تماس گرفتیم و پرسیدیم دوست دارند که همراه ما کنسرت بدهند. هر کس که جواب ما رو داد، در این کنسرت ها شرکت می کند.»


این تور يک هفته ای، روز بیست و هفتم اکتبر از شهر شارلوت در ایالت کارولینای شمالی آغاز می شود و در روز دوم نوامبر در شهر دنور پایان می یابد.


دراین مجموعه کنسرت ها، هنرمندان و گروه هایی نظیر شریل کرو، بن هارپر، جک جانسون، نورا جونز، « کرازبی و نش» برنامه اجرا خواهند کرد.


آدام هوروویتز گفت: از هنرمندان و گروه های دیگری مثل دلا سول، نس ، ناین اینچ نیلز و موبی نیز خواسته شد که در این مجموعه کنسرت شرکت کنند، ولی آنها به خاطر همزمانی این برنامه با مشغولیت های دیگر قادر به همکاری نبودند.
XS
SM
MD
LG