لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۴۰

در هفته دهم سرانجام سایپا شکست خورد


سایپا با نتیجه دو بر صفر از استقلال اهواز، شکست خورد.
سایپا با نتیجه دو بر صفر از استقلال اهواز، شکست خورد.
تيم سايپا، پيشتاز فوتبال دسته برتر ايران، در دهمين هفته مسابقات در اهواز، دو بر صفر از اسقلال اين شهر شکست خورد و اين تيم به مربيگری و کاپيتنی علی دايی، کاپيتن پيشين تيم ملی ايران، اولين شکست فصل جاری فوتبال را تجربه کرد.

در ورزشگاه تختی، فريدون فضلی هر دو گل ياران فيروز کريمی را به ثمر رساند تا اين تيم، صاحب موقعيتی خوب در بالای جول رده بندی شود. سايپا با وجود شکست، به دليل تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال تهران همچنان در رده نخست قرار دارد.

استقلال تهران در يک مسابقه پر برخورد که سه اخراجی داشت، در ورزشگاه حافظيه شيراز، نه نفره برق را دو بر يک شکست داد . برای استقلال، اصغر طالبنسب و سياوش اکبرپور و برای برق محمد مطوری گلزنی کردند.

در اين مسابقه پيروز قربانی و سياوش اکبر پور از استقلال و انصافی از برق به دليل بازی خشن و رفتار ناشايست از بازی اخراج شدند.

در بندر انزلی تيم ملوان سه بر دو مغلوب صبا باتری شد. در ديدار دو تبم شهرستانی در مشهد، مس کرمان با تساوی يک بر يک با ابومسلم، امتياز با ارزشی از ميزبان گرفت .

تيم سپاهان در اصفهان بار ديگر در برابر يک تيم ديرين و با ريشه تهرانی موفق نشان داد. قهرمان جام حذفی ايران با تک گل حميد عزيززاده پاس را با شکست بدرقه کرد.اما همشهری اين تيم، ذوب آهن در ورزشگاه ايران خودروی پيکان شهر، دو بر يک مغلوب پيکان شد تا گل های محسن بياتی نيا نشان از روزگار بهتر پيکان نسبت به روزهای نخستين جام داشته باشد.
مهرداد اولادی در بازی در برابر فجر سپاسی موفق شد دو بار دروازه زرد پوشان را باز کند.


پرسپوليس در شيراز مسابقه دو بر صفر برده در برابر فجر سپاسی را از دست داد و به نتيجه مساوی دو بر دو رسيد .ابتدا مهرداد اولادی دو گل برای قرمز پوشان پايتخت زد، اما گل های طهماسبی و احتشام ساسانی دو امتياز از کف پرسپوليس خارج کردتا اين تيم با ۱۷ امتياز پشت سر سايپا، اسقلال تهران و استقلال اهواز به رده چهارم سقوط کند.

تنها مسابقه باقی مانده از هفته دهم روز پنجم آذر بين تيم های راه آهن تهران و فولاد اهواز انجام خواهد شد.

کتک کاری خداداد عزیزی

پايان ديدار ابومسلم با مس شاهد درگيری خداداد عزيزی رئيس سازمان فوتبال ابومسلم با مربی تيم مس بود.
به گزارش خبرگزاری ايسنا، هنگامی که بازی پايان يافت تماشاگران کرمانی حاضر در ورزشگاه خظاب به پليس شعار «نيروی انتظامی، تشکر، تشکر» سر دادند.

خداداد عزيزی که به خشم آمده بود با انتقاد از پليس مشهد به آنها گفت: «بايد هم تماشاگران کرمانی از شما تشکر کنند؛ آنها هر چه خواستند عليه ما گفتند و شما هيچ عکس العملی نشان نداديد.»

به دنبال اين حرف با واکنش مربی تيم مس، بين او و عزيزی درگيری فيزيکی شديدی رخ داد که با دخالت نيروی انتظامی و کادر تيم ابومسلم، آنان از هم جدا شدند .
بين مربی مس کرمان و خداداد عزيزی درگيری فيزيکی شديدی رخ داد که با دخالت نيروی انتظامی و کادر تيم ابومسلم، آنان از هم جدا شدند .


خدا داد عزيزی در پايان بازی و درگيری به خبرنگار اين خبرگزاری ايسنا گفت: «آنها رکيک ترين فحشها را در شهر خودمان عليه ما سر دادند اما، اين تيم ابومسلم است که مثل آب خوردن محروم ميشود. امروز نتيجه بازی را بازيکنان تيمها مشخص نميکنند، بلکه داوران مشخص ميکنند. از گفتن اين حرفها هم هيچ ترسی ندارم و آماده محروميت هستم.»

علی دايی هم شاکی بود!

در شکست دو بر صفر سايپا در اهواز نيز يار خداداد درخط حمله تيم ملی ايران در مقدماتی و چام چهانی ۱۹۹۸، از داوری و چگونگی برنامه «ليگ» شکايت داشت.

او گفت :« بچههای ما در اين بازی نمايش خوبی را از خود ارائه دادند. ما متاسفانه نيمه اول يکی از بازيکناننمان را از دست داديم و در زمين حريف ۱۰ نفره بودن، فشار زيادی را به تيم ما وارد کرد. نيمه دوم بازی با وجود ۱۰ نفره بودن موقعيتهای زيادی را روی دروازه حريف ايجاد کرديم که متاسفانه نتوانستيم آنها را به گل تبديل کنيم.»
XS
SM
MD
LG