لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۰۰

بررسی فیلم‌های رقیب «جدایی نادر از سیمین» در اسکار


نمایی از فیلم جدایی نادر از سیمین
نمایی از فیلم جدایی نادر از سیمین
علاوه بر اخباری از نشر کتاب و موسیقی و جایزه‌ای ادبی، بخش عمده پیک فرهنگ این هفته در رادیوفردا اختصاص دارد به بررسی رقبای فیلم اصغر فرهادی در اسکار سال ۲۰۱۲.

هشتاد و چهارمین دوره اهدای جوایز اسکار بامداد روز دوشنبه، هشتم اسفندماه، به وقت ایران در سالن کداک تیه‌‌تر بورلی هیلز لس‌آنجلس برگزار می‌شود. این دوره جوایز اسکار جدا از رقابت فشرده برترین‌های یک سال سینمای دنیا به واسطه حضور فیلم «جدایی نادر از سیمین» در فهرست نامزدهای دو رشته بهترین فیلمنامه غیراقتباسی و بهترین فیلم خارجی‌زبان برای ایرانی‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

برای بررسی آخرین شرایط فضای رسانه‌ای دنیای سینما در آستانه جوایز اسکار و ترکیب نامزدهای امسال با نوید غصنفری، منتقد و نویسنده سینمایی، گفت‌وگو کرده‌ایم و نخست از او از ویژگی‌های اصلی اسکار ۸۴ با توجه به نامزد‌هایش پرسیدیم.

please wait

No media source currently available

0:00 0:24:57 0:00
لینک مستقیم
  • 16x9 Image

    بابک غفوری آذر

    بابک غفوری‌‌آذر تهیه‌کننده پادکست «صحنه» در رادیوفرداست و در این پادکست تحولات حوزه سینما و تئاتر  را دنبال می‌کند. او که از سال ۱۳۸۹ به رادیوفردا پیوست، گزارش‌های تحقیقی مختلفی را نیز درباره اتفاقات دهۀ اول استقرار حکومت جمهوری اسلامی منتشر کرده است. بابک غفوری آذر روزنامه‌نگاری را از سال ۱۳۸۰ در ایران آغاز کرده است.

XS
SM
MD
LG